4

بررسی نقشه راه هوشمندسازی و تبدیل ایران به هاب تعمیرات ترانسفورماتور منطقه

  • کد خبر : 34204
  • 01 آبان 1399 - 13:23
بررسی نقشه راه هوشمندسازی و تبدیل ایران به هاب تعمیرات ترانسفورماتور منطقه
اين كنفرانس مهم‌ترين اتفاق سالانه كشور در صنعت ترانسفورماتور در ايران است كه هرساله بيش از 500 كارشناس ترانسفورماتور از سراسر دنيا در آن حضور یافته و آخرين پيشرفت‌هاي صنعت ترانسفورماتور را با يكديگر به اشتراك مي‌گذارند.

هفتمین کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور روز پنجشنبه برگزار و در آن مباحثی در خصوص راهکارهای تبدیل ایران به هاب تعمیرات ترانسفورماتور خاورمیانه، صدور خدمات فنی و مهندسی و هوشمندسازی این تجهیزات در سراسر کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این کنفرانس مهم‌ترین اتفاق سالانه کشور در صنعت ترانسفورماتور در ایران است که هرساله بیش از ۵۰۰ کارشناس ترانسفورماتور از سراسر دنیا در آن حضور یافته و آخرین پیشرفت‌های صنعت ترانسفورماتور را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.
“مصطفی رجبی مشهدی” معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر و “محمدعلی فرحناکیان” مشاور بین الملل وزیر نیرو و سرپرست مرکز توسعه صادرات آب و برق در افتتاحیه این رویداد طی سخنانی مهمترین راهکارهای توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی در حوزه ترانسفورماتور و چالش‌های این صنعت را مورد بررسی قرار خواهند داد.

نیروگاهیان

این کنفرانس که در آن بیش از ۲۰ مقاله توسط متخصصان ارائه شده است، امسال به منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی، به صورت مجازی و در قالب وب کنفرانس برگزار خواهد شد.
درهمین خصوص دبیر کنفرانس هفتم ترانسفورماتور با اشاره به اینکه ایران قدرت اول ساخت و بازسازی ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع برق در منطقه را داراست، گفت: بزرگترین نقطه ضعف تعمیرات ترانس نداشتن تجربه کافی در زمینه بازاریابی بین المللی و مشکلات گمرکی و بانکی است.
“آرش آقایی فر” اضافه کرد: ایران به فناوری تولید و بازسازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت برق دست یافته است، به طوری که هم اکنون متخصصان ایرانی در دو زمینه ساخت و تعمیرات ترانسفورماتورها در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته و رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌اند.
دبیر این کنفرانس اظهار امیدواری کرد برگزاری این رویداد بتواند در توسعه این صنعت و ارائه راهکارهایی برای رفع چالش‌های پیش رو، مفید واقع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=34204

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.