1

بررسی وضعیت صنعت برق گرگان در دیدار فرماندار با سرپرست اداره برق ناحیه غرب

  • کد خبر : 132888
  • 17 خرداد 1403 - 10:30
بررسی وضعیت صنعت برق گرگان در دیدار فرماندار با سرپرست اداره برق ناحیه غرب
چهارشنبه 16 خرداد، در راستای پیگیری مطالبات مردمی، اسماعیل نادری فرماندار شهرستان طی نشستی که با حضور رمضانی سرپرست اداره برق ناحیه غرب شهرستان، حراست و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری  در محل فرمانداری برگزار شد،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از استانداری گلستان ، چهارشنبه ۱۶ خرداد، در راستای پیگیری مطالبات مردمی، اسماعیل نادری فرماندار شهرستان طی نشستی که با حضور رمضانی سرپرست اداره برق ناحیه غرب شهرستان، حراست و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری  در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» شهید خدمت، شهید جمهور و هیات همراه، از زحمات سرپرست اداره برق ناحیه غرب شهرستان گرگان در راستای خدمات رسانی به مردم شریف این شهرستان قدردانی کرد و با بیان اینکه خدمات صادقانه و رضایت مندی مردم از اولویت های  دولت سیزدهم است افزود: دولت مردمی بر اساس مردم باوری و اجرای عدالت به دنبال رفع مشکلات است.

فرماندار گرگان، توجه به هوشمندسازی، کنترل مصارف و رصد رشد بی‌رویه مصرف برق در برخی واحدها را نیز بسیار مهم دانست.
وی به لزوم توجه بیش از پیش به واحدهای تولیدی شهرستان اشاره و تصریح کرد: باید تلاش نماییم که واحدهای تولیدی تأمین کننده کالاهای اساسی و… در سطح شهرستان که بار اشتغال و توسعه اقتصادی را بردوش می کشند، آسیب نبینند.
نادری با بیان اینکه توسعه شبکه برق در شهر گرگان ضروری می باشد تاکید کرد: اداره مذکور در خصوص توسعه زیرساخت‌ها، افزایش ولتاژ برق و تامین برق پایدار، تسریع در واگذاری ملزومات مشترکین جدید و روشنایی سطح معابر شهری و روستایی شهرستان، تمهیدات لازم را اتخاذ نماید.
در ادامه نشست رمضانی  بیان داشت: انتظار این است با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم توسط ستاد به ویژه مدیران برق استان و شهرستان بتوانیم اقدامات مثبتی را در جهت کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132888

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.