5

بررسی و اعتبارسنجی رله‌های حفاظتی ژنراتور

  • کد خبر : 10578
  • 21 آذر 1398 - 16:15
بررسی و اعتبارسنجی رله‌های حفاظتی ژنراتور

پیام همتی مرزی مدیر امور تعمیرات الکتریک در این خصوص بیان نمود: با حضور کارشناسان دفتر فنی شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی و مشاور بخش حفاظت و رلیاژ این دفتر دکتر مقامی، نوری و عرب‌زاده وضعیت تعدادی از رله‌های حفاظتی ژنراتور در واحد شماره ۴ تست شد و صحت اعتبار این رله‌ها با حضور […]

پیام همتی مرزی مدیر امور تعمیرات الکتریک در این خصوص بیان نمود: با حضور کارشناسان دفتر فنی شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی و مشاور بخش حفاظت و رلیاژ این دفتر دکتر مقامی، نوری و عرب‌زاده وضعیت تعدادی از رله‌های حفاظتی ژنراتور در واحد شماره ۴ تست شد و صحت اعتبار این رله‌ها با حضور کارکنان امور الکتریک HV مورد آزمایش قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی نیروگاه حرارتی شازند، پیام همتی مرزی مدیر امور تعمیرات الکتریک در این خصوص بیان نمود: با حضور کارشناسان دفتر فنی شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی و مشاور بخش حفاظت و رلیاژ این دفتر دکتر مقامی، نوری و عرب‌زاده وضعیت تعدادی از رله‌های حفاظتی ژنراتور در واحد شماره ۴ تست شد و صحت اعتبار این رله‌ها با حضور کارکنان امور الکتریک HV مورد آزمایش قرار گرفت.

لازم به ذکر است کلیه آزمایش‌ها با دستگاه تست رله ایرانی شرکت وبکو مورد آزمایش قرار گرفت.​

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10578

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.