4

بررسی گزارش وزارت نیرو درباره روند کاهش مصرف گاز و برق در شهرها و روستاها

  • کد خبر : 15237
  • 30 دی 1398 - 17:41
بررسی گزارش وزارت نیرو درباره روند کاهش مصرف گاز و برق در شهرها و روستاها

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون، عملکرد وزارت نیرو در کاهش مصرف گاز و برق در شهرها و روستا بررسی شد.   بیشتر بخوانید رشد چشمگیر مصرف گاز/احتمال قطعی گاز در صنایع و نیروگاه ها وجود دارد صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد متر مکعبی مصرف گاز با انرژی تجدیدپذیر مدیریت […]

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون، عملکرد وزارت نیرو در کاهش مصرف گاز و برق در شهرها و روستا بررسی شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: در این نشست لایحه واگذاری املاک، تأسیسات و دارایی های شرکت های آب و فاضلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت، با توجه به اینکه کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون فرعی برای رسیدگی به لایحه مذکور انتخاب شده بود، جزئیات و کلیات این لایحه بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست همچنین برنامه های وزارت نیرو برای کاهش مصرف گاز در شهر و روستا و همچنین کاهش مصرف برق خانگی مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان گزارشی را درباره روند کاهش مصرف گاز ارائه کردند، البته مقرر شد که گزارش این وزارتخانه درباره روند کاهش مصرف برق نیز تا پایان هفته به کمیسیون عمران مجلس ارسال شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15237

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.