5

برقراری ارتباط از طریق ویدیو کنفرانس نیروگاه نکا با سازمان پدافند غیرعامل کشور

  • کد خبر : 21182
  • 20 فروردین 1399 - 12:17
برقراری ارتباط از طریق ویدیو کنفرانس نیروگاه نکا با سازمان پدافند غیرعامل کشور

بمنظور انسجام بخشی و بررسی راهکارهای مقابله نیروگاه حرارتی با بحران کرونا، ارتباط ویدیو کنفرانسی ده نیروگاه حرارتی با سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، در این ارتباط ویدیو کنفرانسی که با هماهنگی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی […]

بمنظور انسجام بخشی و بررسی راهکارهای مقابله نیروگاه حرارتی با بحران کرونا، ارتباط ویدیو کنفرانسی ده نیروگاه حرارتی با سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، در این ارتباط ویدیو کنفرانسی که با هماهنگی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و با حضور سردار غلامرضا جلالی و سردار محمدعلی مطیعی رئیس و معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل، میثم جعفرزاده مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو و محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و تعدادی از مدیران ارشد شرکت برق حرارتی برگزار شد، بر بکارگیری تدابیر لازم جهت صیانت از نیروی انسانی و پایداری تولید برق و نقش اساسی نیروگاه­ها در راستای مقابله با بحران کرونا تأکید شد.

در این ارتباط تصویری دبیر کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام اینکه نیروگاه نکا تاکنون ۷۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی­ کننده سطوح ( هیپوکلریت سدیم ۰٫۲ در صد ) تولید و به ادارات و نهادهای مختلف استان­های مازندران و گلستان اهداء نموده است، گزارشی از فعالیت­های انجام شده در زمینه خرید دستگاه تب­سنج الکترونیکی و پایش مستمر وضعیت سلامت کارکنان، مساعدت و موافقت با عدم حضور افراد مبتلا به بیماری­های زمینه­ ای و بانوان دارای فرزند خردسال در محل کار، کاهش ساعات کار کارکنان روز کار و مدیریت تردد کارکنان نوبت­کار، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن مداوم سرویس­های ایاب و ذهاب و اتاق­های کار کارکنان، هماهنگی جهت حضور همه روزه پزشک طب کار در نیروگاه برای آموزش نکات بهداشتی به کارکنان، چاپ بنر و تهیه و تکثیر بروشورهای بهداشتی، تعطیلی سالن غذاخوری، تعویق بازدیدها و حذف گردهمایی­ها و تجمعات غیر ضرور و … جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نقش مؤثر نیروگاه نکا در ارتباط با یاری رساندن به دستگاه­های مختلف استان­های مازندران و گلستان برای پاسداری از سلامت شهروندان ارائه نمود.

نیروگاهیان

در این ارتباط زنده سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از احساس مسئولیت نیروگاه­های کشور به جهت استمرار تولید برق در این شرایط حساس و همچنین تولید و توزیع محلول ضدعفونی­ کننده بین مردم قدردانی نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21182

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.