2

برق‌رسانی به موکب‌های جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر در تهران

  • کد خبر : 107178
  • 16 تیر 1402 - 19:48
برق‌رسانی به موکب‌های جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر در تهران
با توجه به اهمیت و ضرورت برق‌رسانی در مسیر جشن ده کیلومتری عید سعید غدیرخم‌‌، هماهنگی خدمات‌رسانی و تامین برق پایدار این مراسم انجام شد.

نشست برق رسانی به جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر در تهران با مدیریت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با توجه به اهمیت و ضرورت برق‌رسانی در مسیر جشن ده کیلومتری عید سعید غدیرخم‌‌، هماهنگی خدمات‌رسانی و تامین برق پایدار این مراسم انجام شد.

این گزارش حاکی است حمیدرضا ملکی‌وش” قائم مقام شرکت، با تاکید بر لزوم همکاری گسترده و تلاش مضاعف همکاران جهت برق‌رسانی هرچه پایدارتر در مسیر جشن ده کیلومتری عید سعید غدیر خم، از تلاش‌های انجام شده در برگزاری مناسب این مراسم قدردانی کرد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با سایر دستگاه‌های اجرایی، ضمن استقرار ستاد فرماندهی برق رسانی، با همراهی سایر گروه‌های عملیاتی اعزامی از حوزه‌های ستادی و معاونت‌های امور مناطق و مناطق ۲۲ گانه برق تهران به صورت هم‌زمان علاوه بر تامین برق موکب‌های مستقر در این مراسم، با توجه به گرمای هوا و فشار وارد بر شبکه توزیع برق بر رعایت اصول مدیریت مصرف برق و تعدیل بار شبکه به منظور جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در شبکه برق پایتخت، نظارت می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروهای حفاظت فیزیکی دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت نیز با راه اندازی گروه‌های گشت و حفاظت شبانه از شب پیش از برپایی مراسم، وظیفه تامین امنیت و حفظ و حراست از تجهیزات و تاسیسات شبکه توزیع برق تامین کننده مراسم را بر عهده داشتند.

 

 

نیروگاهیان

بنا بر این گزارش کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با حضور در غرفه فرهنگی این شرکت، اقدام به آموزش شهروندان در خصوص راهکارهای مدیریت مصرف برق و خدمات غیرحضوری حوزه برق خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=107178
  • نویسنده : محمدعلی منصوری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.