3

برق‌رسانی به ۱۳۳ روستای یزد در دولت شهید خدمت

  • کد خبر : 133004
  • 19 خرداد 1403 - 11:42
برق‌رسانی به ۱۳۳ روستای یزد در دولت شهید خدمت
  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد: در دولت شهید خدمت ۴۸۳ طرح برق‌رسانی با اعتباری افزون بر ۵۴۰ میلیارد تومان اجرا شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا یزد،  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اعلام کرد: در دولت شهید خدمت ۴۸۳ طرح برق‌رسانی با اعتباری افزون بر ۵۴۰ میلیارد تومان اجرا شد.

«علی جم» با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه برق، گفت: ۶۷۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و شبکه فشار ضعیف در سطح استان ایجاد و به  ۱۳۳ روستا با اعتبار ۲۰۵ میلیارد تومان برق رسانی شد.

وی با اشاره به این که  ۳۰ طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان در سطح استان انجام شد، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، ۱۱۳ طرح تامین روشنایی معابر با اعتبار  حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و ۱۱۴ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه با اعتبار  ۱۲۵ میلیارد تومان اجرا شد.

این مسئول تبدیل ۲۶ هزار چراغ گازی به چراغ ال ای دی در سطح استان یزد، نصب ۳۲۸ دستگاه ترانس در مناطق مختلف استان جهت تقویت شبکه و برق‌رسانی به متقاضیان جدید و افزایش ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی از شش مگاوات در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۱۰ مگاوات در سال ۱۴۰۳ را نیز مورد اشاره قرار داد.

وی همچنین تعویض هشت هزار پایه فرسوده در مناطق مختلف استان و جایگزینی ۲۹۰ کیلومتر سیم مسی با کابل خودنگهدار را از جمله این طرح‌ها برشمرد و اضافه کرد: رویت پذیری تمام مشترکین صنعتی و کشاورزی و کنترل پذیری ۲۲ هزار و ۶۲۰ مشترک در سطح استان تا به حال انجام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی توزیع برق یزد، جم در پایان متذکر شد: استان یزد در جایگاه نخست کشور در کاهش خاموشی به ازای هر مشترک در سال است و رتبه برتر کاهش تلفات را دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133004

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.