5
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:

برق‌رسانی به ۴۰ روستا در خوزستان تا پایان سال

  • کد خبر : 39176
  • 06 دی 1399 - 14:05
برق‌رسانی به ۴۰ روستا در خوزستان تا پایان سال
"علی خدری" با اشاره به پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در خوزستان گفت: در هفته سوم و چهارم آذرماه به روستاهایی از شهرهای هویزه و گتوند و اندیکا با جمعیت ۲۸ خانوار برق رسانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان، از برق‌رسانی به مناطق محروم و ۴۰ روستای استان تا پایان سال در چارچوب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی خدری” با اشاره به پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در خوزستان گفت: در هفته سوم و چهارم آذرماه به روستاهایی از شهرهای هویزه و گتوند و اندیکا با جمعیت ۲۸ خانوار برق رسانی انجام شد.

وی اظهار کرد: پنج روستا با جمعیت ۱۹ خانوار در شهرهای اندیمشک، سردشت دزفول و مسجدسلیمان در دی ماه برق‌رسانی خواهند شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اضافه کرد: برق‌رسانی به تعداد ۱۰ روستا نیز در چهار هفته بهمن ماه در دستور کار شرکت توزیع خواهد بود که شامل چهار روستا در اندیکا، یک روستا در مسجدسلیمان، یک روستا در اندیمشک، و دو روستا در لالی است. تعداد ۱۰۲ خانوار در این مناطق سکونت دارد.
خدری در ادامه با بیان اینکه ۳۰۰ خانوار در ۲۲ روستا در اسفندماه برق‌رسانی می‌شوند، گفت: این روستاها در شهرهای ایذه (۸ روستا)، دزفول (۲روستا)، اندیکا (۶روستا)، لالی(۳روستا) و اندیمشک (۳ روستا) قرار دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان عنوان کرد: به طور کلی ۴۰ روستا با تعداد ۴۴۷ خانوار و با اعتبار ۳۶۵ هزار و ۵۷۰ میلیون ریال در چارچوب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران تا پایان سال جاری برق‌دار می‌شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39176
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.