6

برق‌رسانی به ۱۳ روستای آذربایجان‌غربی و اردبیل افتتاح شد

  • کد خبر : 39611
  • 11 دی 1399 - 15:56
برق‌رسانی به ۱۳ روستای آذربایجان‌غربی و اردبیل افتتاح شد
صبح امروز پنجشنبه با حضور "همایون حائری" معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی پروژه برق‌رسانی به 13 روستای آذربایجان‌غربی و اردبیل و سه پروژه تامین برق در استان اردبیل با اعتبار ۳۸.۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

پروژه برق‌رسانی به ۱۳ روستای آذربایجان‌غربی و و اردبیل و سه پروژه تامین برق در استان اردبیل با دستور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و در سی و چهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، صبح امروز پنجشنبه با حضور “همایون حائری” معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی پروژه برق‌رسانی به ۱۳ روستای آذربایجان‌غربی و اردبیل و سه پروژه تامین برق در استان اردبیل با اعتبار ۳۸.۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

بر این اساس، پروژه‌‌ برق‌رسانی به ۸ روستای قزقاپان ترک، قزلچه علیا، کیدان، قوری ناو، آق تپراق، آرتاکندی، کانی اسپان، نوروزلو در آذربایجان‌غربی که ۹۵ خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد، با دستور رئیس جمهور و در سی و چهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

همچنین در استان اردبیل نیز پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت نمین و افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰  کیلوولت بیله‌سوار و توسعه یک بی ۶۳ کیلوولت با هدف کمک به تامین نیاز مصرف انرژی مشترکان، افزایش پایداری شبکه انتقال، بهبود کیفیت برق و کاهش تلفات صبح امروز با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

این گزارش می‌افزاید، پروژه برق‌رسانی به ۵ روستای کهلیک بلاغی، آق دیوار، هله، کله دیگه و شور درق در استان اردبیل با تحت پوشش قرار دادن ۴۷ خانوار در هفته سی و چهارم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

آغاز بهره‌برداری از ۴ پروژه برقی استان اصفهان
چهار پروژه صنعت برق استان اصفهان نیز امروز پنجشنبه در آئینی با حضور رئیس جمهوری و وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانسی در چارچوب هفته سی و چهارم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
بنا بر این گزارش، پروژه‌های افتتاح شده شامل اتصالات انتقال پست هسنیچه با ۱۴ کیلومتر مدار خط ۴۰۰ کیلوولت، بخشی از اتصالات فوق توزیع لنجان با ۱۰ کیلومتر مدار خط ۶۳ کیلوولت، پست سیار ۶۳٫۲۰ کیلوولت گز و پست سیار ۶۳٫۲۰ شهرک صنعتی بزرگ ۲ هر دو به ظرفیت ۲۲٫۵ مگاولت آمپر است که برای اجرای آنها در مجموع ۴۵ میلیارد تومان در طول سال‌های ۹۷ تا ۹۹ از محل منابع داخلی وزارت نیرو هزینه شده است.

این پروژه‌ها با هدف کمک به تامین نیاز مصرف انرژی مشترکان، افزایش پایداری شبکه انتقال، بهبود کیفیت برق و کاهش تلفات اجرا شده‌اند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39611
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.