4

برق‌رسانی به ۶ روستای محروم در چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 21510
  • 24 فروردین 1399 - 13:42
برق‌رسانی به ۶ روستای محروم در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف محرومیت‌زدایی طی سال گذشته ۶ روستا و ۴ محله در سطح استان برق‌رسانی شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار فارس در شهرکرد ،مجید فرهزاد امروزبا بیان اینکه در راستای سیاست‌های وزرات نیرو با هدف محرومیت‌زدایی طی سال گذشته ۶ روستا و […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف محرومیت‌زدایی طی سال گذشته ۶ روستا و ۴ محله در سطح استان برق‌رسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار فارس در شهرکرد ،مجید فرهزاد امروزبا بیان اینکه در راستای سیاست‌های وزرات نیرو با هدف محرومیت‌زدایی طی سال گذشته ۶ روستا و ۴ محله در سطح استان برق‌رسانی شد، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۷۳۶ روستا درسطح استان برق‌دار است، افزود: در سال ۹۸ ، ۶ روستای شهریارگورکانک، آب‌به‌کاسه، گاو پیسه، توف‌سفید، اسدباد و فرخور در شهرستان‌های کوهرنگ و کیار، محله‌های مالک‌آباد صمصامی، گل‌کن بازفت، خارو در فرخشهر و منطقه سبزکوه کیار با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از طریق احداث شبکه‌های سراسری برق‌دارشده است.

نیروگاهیان

وی در ادامه اضافه کرد: در پایان سال ۹۷ نیز ۷ روستای عشایرنشین و سخت‌گذر بخش رودشت در شهرستان لردگان از طریق تحویل دیزل ژنراتورهای ۵ کیلوواتی با اعتبار ۲ میلیارد ریال برق‌دار شد.

فرهزاد گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ۳۷۴ هزار مشترک برق دربخش‌های خانگی، کشاورزی، عمومی، صنعتی و سایر مصارف است و در سطح استان ۱۰۰ در صد خانوارهای شهری و ۹۹٫۳ درصد خانوارهای روستایی از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21510

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.