2

برق‌رسانی به ۷۸ خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 23521
  • 13 اردیبهشت 1399 - 19:38
برق‌رسانی به  ۷۸ خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
سال گذشته 78 خانوار در هشت روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار شدند. اعتبار هزینه شده برای برق‌رسانی به این روستاها حدود 43 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق‌رسانی به ۷۸ خانوار روستایی این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “داود راهزادی” با بیان این مطلب افزود: سال گذشته ۷۸ خانوار در هشت روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار شدند.
وی اعتبار هزینه شده برای برق‌رسانی به این روستاها را حدود ۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان و اظهار داشت: سخت‌گذری، پراکندگی و طولانی بودن مسافت شبکه‌های برق با این روستاها از مهم‌ترین مشکلات احداث شبکه‌های برق در این استان است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، طول شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برای برق‌رسانی به هشت روستای عنوان شده را حدود ۲۵ کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به این روستاها ۱۵ دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.

نیروگاهیان

برق‌رسانی به ۸۴۱ خانوار روستایی در ۵ سال گذشته

راهزادی افزود: روستاهای “دشت کون کُلمُلک، فاریابک لوداب، له وار حسین، احمدآباد، علی آباد در بویراحمد، مدول و سر کَمر در بهمئی و گرد کلات در لنده روستاهایی بوده‌اند که در سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار شدند.
وی تعداد خانوارهای برق‌دار شده روستایی این استان طی پنج سال گذشته را ۸۴۱ خانوار عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد روستاهای برق‌دار شده در این مدت نیز ۷۱ روستا بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار هزینه شده برای این روستاها حدود ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که برای تامین برق آنان ۱۱۲ دستگاه ترانسفورماتور نیز نصب شده است.
راهزادی، طول شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف استفاده شده برای برق‌رسانی به این روستاها را حدود ۱۹۰ کیلومتر برشمرد.
گفتنی است، بیش از یک‌هزار و ۷۲۰ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23521

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.