2
معاون توزیع نیروی برق فارس مطرح کرد:

برق رسانی به ۳۲ روستای فارس در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 133604
  • 27 خرداد 1403 - 9:45
برق رسانی به ۳۲ روستای فارس در دولت سیزدهم
محمدعلی عزیزی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق 930 روستای استان فارس با اعتباری بالغ ‌بر 565 میلیارد تومان را به عنوان دیگر خدمت انجام شده از سوی دست اندرکاران دولت سیزدهم برشمرد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از رویداد ایران ، محمدعلی عزیزی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ۹۳۰ روستای استان فارس با اعتباری بالغ ‌بر ۵۶۵ میلیارد تومان را به عنوان دیگر خدمت انجام شده از سوی دست اندرکاران دولت سیزدهم برشمرد و افزود: مقرر است کار اصلاح و بهینه سازی شبکه برق۲۷۰ روستای دیگر نیز تا پایان امسال اجرایی و به اتمام برسد.

این مقام مسئول، به طرح بهارستان در استان فارس اشاره و اضافه کرد: بهسازی۸۵ کیلومتر شبکه توزیع برق روستایی از جمله اقدامات انجام شده در قالب اجرای طرح بهارستان طی هزار روز خدمت دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام روستاهای بالای ۱۵ خانوار استان برقدار است، ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح، روستاهای بیشتری درسطح استان از نعمت روشنایی برخوردار شوند.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، هدف از اجرای طرح بهارستان را مقاوم‌سازی شبکه برق روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب عنوان کرد و یادآورشد: جابه جایی۵ هزار اصله پایه برق، اصلاح ۹۵کیلومتر شبکه و نصب۹۲۰۰ دستگاه چراغ روشنایی و ۲۷۰ دستگاه ترانسفورماتور درکنار توسعه شبکه و تأمین برق ۱۲۵۰ متقاضی جدید از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح بهارستان در سطح روستا‌های استان فارس طی هزار روز خدمت دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133604

مطالب پیشنهادی

03تیر
نشست هفتگی مدیریت گذر از اوج بار تابستان برگزار شد
03تیر
افزایش ظرفیت پست ۶٣/٢٠ کیلوولت سردار جنگل
با هدف تامین برق پایدار منطقه غرب تهران انجام می شود

افزایش ظرفیت پست ۶٣/٢٠ کیلوولت سردار جنگل

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.