5

برق صنایع جدید استان اردبیل تامین می‌شود

  • کد خبر : 12251
  • 06 دی 1398 - 10:25
برق صنایع جدید استان اردبیل تامین می‌شود

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل گفت: با همکارى وزارت نیرو و استاندارى اردبیل اقدامات مربوط به برق رسانى و انتقال برق به صنایع جدید استان اردبیل انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرزاد قلندری شامگاه روز پنج شنبه در جلسه بررسى آخرین وضعیت پروژه‌هاى برق سطح استان […]

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل گفت: با همکارى وزارت نیرو و استاندارى اردبیل اقدامات مربوط به برق رسانى و انتقال برق به صنایع جدید استان اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرزاد قلندری شامگاه روز پنج شنبه در جلسه بررسى آخرین وضعیت پروژه‌هاى برق سطح استان اردبیل اظهار داشت: با همکارى وزارت نیرو و استاندارى اردبیل اقدامات مربوط به برق رسانى و انتقال برق به صنایع جدید استان اردبیل انجام می‌شود.

وی از بررسی وضعیت پروژه‌های برق‌رسانی سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: طی جلسه‌ای با مدیرعامل برق منطقه‌اى آذربایجان آخرین وضعیت پروژه‌های برق سطح استان اردبیل در راستای تامین برق صنایع جدید در سطح استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

قلندرى با بیان اینکه عملیات اجرای برخی از پروژه‌های برق رسانی نیز در سطح استان اردبیل آغاز می‌شود تصریح کرد: عملیات اجرایى خط فشار قوى از پست جدید الاحداث آرتا به پست ٢٣� کیلوولت اردبیل شروع می‌شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبیل در ادامه با تاکید بر ارتقای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در استان اردبیل بیان کرد: با توجه به رشد سرمایه گذاری در استان اردبیل از محل منابع استانی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای ارتقای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تامین اعتبار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12251

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.