7

برق مالیات در چشمان این نیروگاه نشست

  • کد خبر : 10642
  • 23 آذر 1398 - 17:04
برق مالیات در چشمان این نیروگاه نشست

«دماوند»توانست سود خالص خود را به ۲،۱۷۸ میلیارد ریال برساند و رشد مطلوبی را به ثبت برساند، که اگر هزینه مالیات اضافه نشده بود، این رقم بالاتر نیز می رفت. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز(تاپ)، شرکت «تولید نیروی برق دماوند» در ۶ ماهه منتهی به شهریور سال ۹۸، […]

«دماوند»توانست سود خالص خود را به ۲،۱۷۸ میلیارد ریال برساند و رشد مطلوبی را به ثبت برساند، که اگر هزینه مالیات اضافه نشده بود، این رقم بالاتر نیز می رفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز(تاپ)، شرکت «تولید نیروی برق دماوند» در ۶ ماهه منتهی به شهریور سال ۹۸، به ازای هر سهم ۷۸۹ ریال سود کسب کرد و رشد ۲۸ درصدی را به معرض نمایش گذاشت.

این شرکت اعلام کرد که در ۶ ماهه منتهی به شهریور سال جاری ۱۶ میلیون و ۹۸۵ هزار مگاوات ساعت برق فروخت و به درآمد ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال دست یافت. «دماوند» پییش بینی کرده است که در ۶ ماهه دوم خود بیش از ۲۵ میلیون مگاوات ساعت برق به فروش خواهد رساند و از این بابت ۵ هزار و ۴۴۰ ریال دیگر درآمد شناسایی خواهد کرد.

مجموعه درآمدهای عملیاتی شرکت «تولید نیروی برق دماوند» در ۶ ماهه نخست سال جاری برابر با ۴،۳۰۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال مالی گذشته رشد ۷ درصدی را تجربه کرده است. علت اصلی رشد درآمدهای عملیاتی، افزایش تعداد و نرخ های فروش است.

برق مالیات در چشمان این نیروگاه نشست

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10642

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.