5

برق منطقه‌ای تهران با شرکت‌های دانش‌بنیان چندین قرارداد همکاری منعقد کرد

  • کد خبر : 96445
  • 18 بهمن 1401 - 22:15
برق منطقه‌ای تهران با شرکت‌های دانش‌بنیان چندین قرارداد همکاری منعقد کرد
"حبيب قراگوزلو" با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" و دستور وزیر نیرو مبنی بر حمایت مستمر و حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت برق، بیان کرد: این شرکت از ابتداي سال جهت ايجاد تعامل هرچه بيشتر با شركت‌هاي دانش‌بنيان تلاش کرده و در همین راستا قراردادهای متعدد همکاری با شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس منعقد کرده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، قراردادهای متعدد همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد شده که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حبیب قراگوزلو” با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” و دستور وزیر نیرو مبنی بر حمایت مستمر و حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت برق، بیان کرد: این شرکت از ابتدای سال جهت ایجاد تعامل هرچه بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش کرده و در همین راستا قراردادهای متعدد همکاری با شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس منعقد کرده است.

وی از اجرایی شدن این قراردادها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در همین راستا قرارداد خرید سه دستگاه ربات بازرس تونل‌های انرژی انتقال و فوق توزیع، خرید پنج دستگاه آزمونگر جامع تجهیزات پست برق به همراه ماژول جانبی مورد نیاز، خرید ۱۰ دستگاه اندازه‌گیری تخلیه جزئی، خرید هفتاد دستگاه رله دیفرانسیل ترانسفورماتور قدرت – چندمنظوره (مالتی فانکشن) و خرید ۵۰ دستگاه رله حفاظت جریان جهت دار – چندمنظوره (مولتی فانکشن) با شرکت‌های دانش بنیان به امضای مدیران عامل هر دو طرف رسیده است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در ادامه با تشریح قرارداد تجهیز سه تونل انتقال و فوق توزیع برق به ربات بازرس به ارزش بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، تصریح کرد: با تجهیز این تونل‌ها به فناوری بازرسی مکانیزه، علاوه بر افزایش دقت و کیفیت بازرسی، خطرات محیطی موجود برای پرسنل به حداقل می‌رسد.

قراگوزلو تاکید کرد: این تجهیزات با استفاده از توان فنی داخلی و با قیمت یک پنجم نمونه چینی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=96445
  • نویسنده : مهدی خانمیرزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.