1

برق کابل و برخی ولایات دیگر تا پایان امروز وصل خواهد شد

  • کد خبر : 21124
  • 19 فروردین 1399 - 14:59
برق کابل و برخی ولایات دیگر تا پایان امروز وصل خواهد شد

شرکت برق افغانستان (برشنا) اعلام کرد که تیم فنی این شرکت تلاش دارد تا پایان امروز کار ترمیم پایه برق وارداتی ازبکستان را ترمیم کند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت برق افغانستان (برشنا) اعلام کرد که تیم فنی این شرکت تلاش دارد تا پایان امروز کار […]

شرکت برق افغانستان (برشنا) اعلام کرد که تیم فنی این شرکت تلاش دارد تا پایان امروز کار ترمیم پایه برق وارداتی ازبکستان را ترمیم کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت برق افغانستان (برشنا) اعلام کرد که تیم فنی این شرکت تلاش دارد تا پایان امروز کار ترمیم پایه برق وارداتی ازبکستان را ترمیم کند.

پایه هاى برق این مناطق چهار روز قبل در ولایت بغلان قطع شده بود و هم اکنون با گذشت چند روز از قطعی برق در کابل و برخی از ولایت‌های دیگر، شهروندان تنها چند ساعت در روز برق دارند.

نیروگاهیان

شرکت برشنا قبلا گفته بود که طالبان به تیم فنى آنها اجازه نمى‌دهد تا پایه هاى قطع شده را ترمیم کنند اما سپس بعد اعلام کرد که طالبان به آنها اجازه داده که ترمیم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21124

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.