4

برق گرفتگی کارگر ۲۶ ساله در پیشوا

  • کد خبر : 12130
  • 04 دی 1398 - 15:55
برق گرفتگی کارگر ۲۶ ساله در پیشوا

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از مرگ کارگر ۲۶ ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مسعود فرامرزی” در تشریح این خبرگفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی در یکی از محله های شهرستان، […]

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از مرگ کارگر ۲۶ ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مسعود فرامرزی” در تشریح این خبرگفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی در یکی از محله های شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد، جوان ۲۶ ساله حین کارهای ساختمانی به دلیل لحظه ای غفلت دچار برق گرفتگی شده و متاسفانه جان باخته است.

سرهنگ فرامرزی ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه خاطر نشان کرد: جسد برای انجام مراحل قانونی به سردخانه انتقال یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی، به شهروندان توصیه کرد، همواره موارد ایمنی را حین انجام کار رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12130

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.