0

برق ۱۲۶ ساختمان اداری پرمصرف در استان اصفهان قطع شد

  • کد خبر : 134070
  • 02 تیر 1403 - 10:13
برق ۱۲۶ ساختمان اداری پرمصرف در استان اصفهان قطع شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات هیئت وزیران محترم و با هدف گذر موفق از پیک تابستان برق، طرح‌های تشویقی و تنبیهی مدیریت مصرف در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات هیئت وزیران محترم و با هدف گذر موفق از پیک تابستان برق، طرح‌های تشویقی و تنبیهی مدیریت مصرف در حال اجرا می‌باشد.
در همین راستا، امروز شاهد قطع برق ۱۲۶ ساختمان اداری پرمصرف در سطح استان اصفهان بودیم. این اقدام به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه و عدم مدیریت صحیح مصرف در این ادارات، توسط سیستم‌های کنتورهای هوشمند انجام شد.
محمد مرادی افزود: متأسفانه، علیرغم تذکرات و اخطارهای مکرر، برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به این موضوع توجه کافی نداشته و در مصرف برق بی‌رویه و غیراصولی اصرار ورزیده‌اند.
این در حالی است که با توجه به شرایط گرمای شدید هوا و مصرف بالای برق برق در سطح کشور، ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت صحیح مصرف بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
مهندس مرادی افزود: شرکت توزیع برق استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اکثریت قریب به اتفاق ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، از ادارات پرمصرف تقاضا دارد تا با درک شرایط حساس کنونی، نسبت به اصلاح الگوی مصرف خود اقدام نموده و در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
وی افزود: ما از عموم هم استانی‌های گرامی نیز تقاضا می‌کنیم تا با رعایت ساده‌ترین اصول صرفه‌جویی در مصرف برق، ما را در گذر از این پیک حساس یاری رسانند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134070

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.