7
با حضور ویدئو کنفرانسی معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛

برنامه‌های تنش آبی و پایداری تامین آب شرب استان گلستان تصویب شد

  • کد خبر : 43905
  • 05 اسفند 1399 - 22:45
برنامه‌های تنش آبی و پایداری تامین آب شرب استان گلستان تصویب شد
"حمیدرضا کشفی"، معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرایی شدن پروژه‌های مصوب در مدیریت کامل و حل تنش‌های آبی در استان گلستان را مثمر ثمر دانست و تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های تأمین آب شرب در استان در اولویت قرار دارد و سعی بر این است با تامین و استمرار اعتبارات بخشی از این طرح‌ها وارد مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

برنامه پایداری کمی و کیفی خدمات یکپارچه در شهرها و روستاهای استان گلستان در سال ۱۴۰۰ با حضور ویدئو کنفرانسی معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمیدرضا کشفی”، معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرایی شدن پروژه‌های مصوب در مدیریت کامل و حل تنش‌های آبی در استان گلستان را مثمر ثمر دانست و تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های تأمین آب شرب در استان در اولویت قرار دارد و سعی بر این است با تامین و استمرار اعتبارات بخشی از این طرح‌ها وارد مدار بهره‌برداری قرار گیرد.
وی ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مجموعه همکاران این شرکت در تأمین آب آشامیدنی، همدلی و انسجام در سیل اخیر و در ادامه شیوع ویروس کرونا و پیک مصرف تابستان سال ۹۹ اظهار داشت: عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با همدلی مجموعه مدیریتی بسیار مطلوب بوده است.

 

 

نیروگاهیان

پیش از آن نیز “بهزاد هرمزی” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، گزارش تکمیلی از برنامه‌های پایداری تامین آب شرب و تنش آبی ۱۴۰۰ استان گلستان ارائه کرد و گفت: خوشبختانه با یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان گلستان وضعیت آبرسانی خطوط انتقال آب شرب شهر و روستاها با توجه به نزدیک بودن تاسیسات شهر و روستاها در مجاورت هم توانسته‌ایم از پتانسیل شهر برای روستاها و بالعکس نهایت استفاده را بعمل آوریم تا جایی که توانسته ایم تا حدودی مشکلات چندین ساله بخشی از نقاط استان را مرتفع کنیم.
در ادامه این جلسه معاونان بهره‌برداری و توسعه آب شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان به ارائه گزارش در خصوص پروژه‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برای مدیریت و بهبود شرایط تنش آبی پرداختند که در صورت تایید و تخصیص اعتبارات در سال آتی و اجرایی شدن این پروژه‌ها، تنش و بحران آب در شهرها و روستاهای استان کاهش خواهد یافت.
این گزارش حاکی است، در این نشست، برنامه‌های ارائه شده در راستای تنش آبی و پایداری تامین آب شرب استان گلستان توسط شرکت مهندسی آبفای کشور تصویب شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43905
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.