5

برنامه‌های رونق تولید در شرکت‌های برق منطقه‌ای؛ ۲۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی و مقیاس کوچک امسال در یزد احداث می‌شود

  • کد خبر : 5162
  • 12 خرداد 1398 - 23:02
برنامه‌های رونق تولید در شرکت‌های برق منطقه‌ای؛ ۲۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی و مقیاس کوچک امسال در یزد احداث می‌شود

احداث ۱۳ مگاوات نیروگاه خورشیدی و ۱۳٫۸ مگاوات مولد مقیاس کوچک به همراه ۲۴ پروژه احداث و توسعه خط، پست و فیدر شبکه انتقال و فوق توزیع از برنامه‌های عملیاتی برق منطقه‌ای یزد در سال رونق تولید عنوان شده است. به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، نیروگاه خورشیدی چادرملو به ظرفیت ۱۰مگاوات با ۴۰ […]

احداث ۱۳ مگاوات نیروگاه خورشیدی و ۱۳٫۸ مگاوات مولد مقیاس کوچک به همراه ۲۴ پروژه احداث و توسعه خط، پست و فیدر شبکه انتقال و فوق توزیع از برنامه‌های عملیاتی برق منطقه‌ای یزد در سال رونق تولید عنوان شده است. به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، نیروگاه خورشیدی چادرملو به ظرفیت ۱۰مگاوات با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اردکان درحال احداث است و ۳ مگاوات نیروگاه خورشیدی (انرژی سدید) نیز در این شهرستان با ۲۰ درصد پیشرفت احداث شده که انتظار می‌رود تا پایان امسال ضمن تکمیل پروژه نخست،۴۰ درصد از پروژه دوم نیز اجرا شود.
بر این اساس، گزارش برق منطقه‌ای یزد در خصوص برنامه‌های عملیاتی این شرکت در سال رونق تولید حاکی است، ۱۰مگاوات نیروگاه خورشیدی نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اردکان در دست احداث بوده که مطابق برنامه‌ریزی تا سال ۹۹ به اتمام می‌رسد.
این شرکت در بخش مولدهای تولید پراکنده پنج پروژه را در برنامه امسال دارد که شامل مولدهای مقیاس کوچک ۷٫۸ مگاواتی بهینه کیان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در یزد، ۲ مگاواتی آماج ساخت با ۸۵ درصد پیشرفت در تفت و ۴ مگاواتی جانبازان با ۸۰ درصد پیشرفت در ابرکوه است.
احداث مولدهای مقیاس کوچک ۵ مگاواتی نیرومیبد با ۴۰ درصد پیشرفت و ۳ مگاواتی میرشمسی در شهرستان میبد با ۳۰ درصد پیشرفت از دیگر برنامه‌های این شرکت به‌شمار می‌رود که تکمیل آنها تا پایان سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده است.
برق منطقه‌ای یزد علاوه بر برنامه‌ریزی خرید ۲ بی سیار ۱۳۲ کیلوولت و ۲ دستگاه فیدرخانه سیار۲۰ کیلوولت جهت اجرا در شهرستان یزد، ۲۴ پروژه احداث و توسعه خطوط، پست‌ها و فیدرهای شبکه برق قدرت را در هفت شهرستان تحت پوشش در برنامه دارد که ۱۲ پروژه آن در سال رونق تولید و بقیه پروژه‌ها تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5162

مطالب پیشنهادی

03مرداد
دولت هدفی جز خدمت به مردم ندارد/ ۵۵۰ هزار نیروگاه مقیاس کوچک در کشور ساخته می‌شود
معاون اول رئيس جمهور در حاشیه امضای تفاهم‌نامه مشترک ساخت نیروگاه‌های مقیاس کوچک:

دولت هدفی جز خدمت به مردم ندارد/ ۵۵۰ هزار نیروگاه مقیاس کوچک در کشور ساخته می‌شود

28اردیبهشت
۴ پروژه صنعت برق در استان کرمان به بهره‌برداری رسید
در هفته هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛

۴ پروژه صنعت برق در استان کرمان به بهره‌برداری رسید

21بهمن
بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان استان اردبیل افتتاح شد
با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور در قالب هفته چهلم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛

بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان استان اردبیل افتتاح شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.