4

برنامه ریزی جذب نیرو برای ١۵ درصد از پست‌های بلاتصدی صنعت برق

  • کد خبر : 122083
  • 21 بهمن 1402 - 14:49
برنامه ریزی جذب نیرو برای ١۵ درصد از پست‌های بلاتصدی صنعت برق
ملاعلیا در نشست هم اندیشی با مدیران عامل برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق کشور ضمن اعلام این خبر افزود: از شرکت‌های زیرمجموعه خواست تا در زمینه موضوع جذب فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاه‌ها موثرتر عمل کرده تا در این بخش هم جذب نیروی خوبی داشته باشیم، چرا که مجوز‌های مربوطه آن‌ها هم اخذ شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، ملاعلیا در نشست هم اندیشی با مدیران عامل برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق کشور ضمن اعلام این خبر افزود: از شرکت‌های زیرمجموعه خواست تا در زمینه موضوع جذب فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاه‌ها موثرتر عمل کرده تا در این بخش هم جذب نیروی خوبی داشته باشیم، چرا که مجوز‌های مربوطه آن‌ها هم اخذ شده است.

وی همچنین به سامانه مدیریت دارایی‌های فیزیکی در صنعت برق اشاره کرد و گفت: سازمان‌های دارایی محور مانند صنعت برق باید بتوانند مدیریت سامانه‌های خود را مبتنی بر مدیریت دارایی‌های فیزیکی قرار دهند که در همین زمینه سامانه ژئوپورتال توانیر که سامانه‌ای زیرساختی برای بسیاری از سامانه‌های کاربردی شرکت‌ها است، به زودی رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه که امروز صنعت برق را از فراز و نشیب‌ها و مشکلات نجات می‌دهد، سرمایه انسانی هوشیار، بیدار، تلاشگر و مجاهد است که می‌تواند موجب عبور از این مسیر سخت پیش رو را آسان کند.

ملاعلیا با اشاره به این که شاخص‌های بین المللی در حوزه ارزیابی سازمان‌های توسعه یافته دیگر تنها مشتری مداری نیست، گفت: براساس این شاخصها، سازمانی توسعه یافته است که از نیروی انسانی رضایتمندی برخوردار باشد که توجه به این مهم، قطعاً تاثیر خود را بر روی خروجی و عملکرد شرکت‌ها می‌گذارد.

وی در پایان اهمیت ارتقای جایگاه صنعت برق در جشنواره شهید رجایی و ارزیابی بهره وری را مورد تاکید قرار داد و گفت: خوشبختانه شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع همواره در جشنواره شهید رجایی بین شرکت‌های برتر بوده اند که باید با تاکید مقام وزارت، این موفقیت‌ها را ارتقا داده و تداوم بخشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122083

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.