8

برنامه سفر وزیر نیرو به گیلان

  • کد خبر : 12060
  • 04 دی 1398 - 11:39
برنامه سفر وزیر نیرو به گیلان

وزیر نیرو فردا برای افتتاح و آغاز ۳۱ طرح برق رسانی و آب رسانی به گیلان سفر می کند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، فردا ۱۰ طرح شرکت برق منطقه ای با ۱۱۹ میلیارد تومان ، ۱۵ طرح آبرسانی روستایی با ۶ میلیارد و ۴۰۰ […]

وزیر نیرو فردا برای افتتاح و آغاز ۳۱ طرح برق رسانی و آب رسانی به گیلان سفر می کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، فردا ۱۰ طرح شرکت برق منطقه ای با ۱۱۹ میلیارد تومان ، ۱۵ طرح آبرسانی روستایی با ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و سد لاستیکی گالشکلام لنگرود با ۲۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.
همچنین اجرای ۲ طرح برق رسانی شرکت برق منطقه ای گیلان با ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و ساخت یک مجتمع آبرسانی با ۲۹۹ میلیارد تومان اعتبار فردا با حضور وزیر نیرو آغاز خواهد شد.
حضور در نشست مشترک شورای هماهنگی و توسعه صادرات ایران در استانداری گیلان و ملاقات حضوری با مردم از دیگر برنامه های سفر یک روزه رضا اردکانیان به گیلان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12060

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.