1
با پایان تعميرات مياندوره اي واحد 3 بخار:

برنامه های تعمیراتی واحدهای نیروگاه نکا برای تولید پایدار انرژی در تابستان به ایستگاه آخر رسید

  • کد خبر : 131136
  • 24 اردیبهشت 1403 - 10:08
برنامه های تعمیراتی واحدهای نیروگاه نکا برای تولید پایدار انرژی در تابستان به ایستگاه آخر رسید
مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا از پایان تعميرات مياندوره اي واحد 3 بخار نيروگاه شهيدسليمي نكا خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه نکا، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا از پایان تعمیرات میاندوره ای واحد ۳ بخار نیروگاه شهیدسلیمی نکا خبر داد.

نوراله ادبی فیروزجائی با اعلام این خبر افزود: این واحد با ظرفیت تولید ۴۴۰ مگاوات طبق برنامه و با هدف ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در تابستان از ۲۸ فروردین ماه تحت عملیات تعمیرات میاندوره ای قرارگرفته بود که پس از ۱۸ روز کار فشرده تعمیراتی به مدار تولید برگشت.

وی ادامه داد: بدلیل ضرورت آمادگی کامل همه واحدهای نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، پس از پایان پیک مصرف سال گذشته اجرای چند پروژه رفع محدودیت تولید و ۱۴ برنامه تعمیراتی در دستور کار ما قرار گرفت که خوشبختانه علی رغم چالشها و محدودیت ها، در سایه تلاش، همدلی و ابتکار و خلاقیت همکاران از دهم مهرماه تاکنون ۱۳ برنامه تعمیراتی در همه واحدها از جمله بازدیدها تعمیرات دوره ای و پروژه تعویض لوله های سقف بویلر واحد ۲ بخار انجام شد و با پایان تعمیرات نیمه اساسی واحد یک که روزهای آخرش را سپری می کند، همه اهداف و برنامه های تعمیراتی محقق می شود و به خواست خدا تا قبل از شروع ایام پیک مصرف با پایان کار پروژه لایروبی حوضچه آرامش واحدهای بخار و به سامان رسیدن پروژه آب شیرین کن که بی وقفه در حال انجام است، همه واحدها برای تولید پایدار انرژی آماده خواهند شد.

ادبی همچنین افزود: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت های معمول در تعمیرات دوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن های ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی و اصلاح و ماشینکاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام پذیرفت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131136

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.