4

بروز رسانی سیستم مانیتورینگ نیروگاه شهید عباسپور

  • کد خبر : 14547
  • 25 دی 1398 - 14:18
بروز رسانی سیستم مانیتورینگ نیروگاه شهید عباسپور

سیستم قدیمی مانیتورینگ دمای یاتاقان نیروگاه اول سد شهید عباسپور بروزرسانی شد و با تجهیزات جدید ارتقا یافت.   بیشتر بخوانید خودراه اندازی واحد یک نیروگاه شهید عباسپور ترمیم شیر پروانه نیروگاه شهید عباسپور پایان اورهال سرریزهای سد عباسپور   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیرعامل […]

سیستم قدیمی مانیتورینگ دمای یاتاقان نیروگاه اول سد شهید عباسپور بروزرسانی شد و با تجهیزات جدید ارتقا یافت.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور با بیان این کهمانیتورینگ دمای یاتاقان ها طی سالهای گذشته از نوع ترمومترهای گازی با نشان دهنده های آنالوگ بوده که علاوه بر فرسودگی از دقت عمل کافی در اندازه گیری دمای یاتاقان برخوردار نبود افزود: این سیستم که توسط ترمومترهای گازی عمل می کرد با ایجاد تغییرات اساسی و بروز رسانی تجهیزات به سیستمی کاملا دیجیتال مبدل شده است.

نصراله طاهری تصریح کرد: به منظور ارتقای این سیستم به حالت کاملا پیشرفته و دیجیتال، پس از انجام بررسی های فنی با استفاده از تجهیزات روز به جای ترمومترهای گازی از ترمورزیستور (RTD) وهمچنین با تعویض میترهای آنالوگ قدیمی با دیجیتال، علاوه بر افزایش میزان دسترسی بهره بردار به ظرفیت مانیتورینگ دما، با اجرای این طرح، قابلیت اطمینان کنترل دمای یاتاقان نیز تا حد بسیار زیادی افزایش یافته است.

وی افزود: درادامه این طرح مهم نیروگاهی، بطور همزمان عملیات مانیتورینگ سه دستگاه ترانس تک فاز واحد ۴ نیروگاه اول با نصب ترمورزیستور و نشان دهنده بر روی خروجی و ورودی روغن و آب اویل کولرها و سیستم دمای سیم پیج و روغن ترانس واحد یادشده به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14547

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.