4

برپایی غرفه شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 122164
  • 22 بهمن 1402 - 13:58
برپایی غرفه شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با برپایی غرفه فرهنگی و اجتماعی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه باردیگر بر پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد. 

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با برپایی غرفه فرهنگی و اجتماعی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه باردیگر بر پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در این مراسم مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با حضور در جمع مردم ارومیه ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سوالات مردم پاسخ دادند.

گفتنی است این شرکت بابرپایی غرفه”آینده سازان انقلاب” وباشعار محوری ۲۲ بهمن امسال، “جشن ملی” باردیگر بر پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

شایان ذکر است در حاشیه غرفه شرکت برق آذربایجان غربی بخش‌های جانبی از جمله نقاشی برای کودکان و نوجوانان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122164

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.