6

برگزاری اولین کارگروه مدیریت سبز در شرکت برق منطقه‌ای تهران

  • کد خبر : 26908
  • 24 خرداد 1399 - 14:30
برگزاری اولین کارگروه مدیریت سبز در شرکت برق منطقه‌ای تهران
اولين كارگروه مديريت سبز در شركت برق منطقه‌اي تهران در راستای آشنايي با نظام مديريت سبز، قوانين و اقدامات لازم و ضروري در اين زمينه، تبيين اقدامات مديريت سبز در سازمان به استناد ماده 190 قانون پنج­ساله توسعه جمهوري اسلامي ايران و با حضور اعضاي كارگروه مديريت سازمان، 11 خرداد ماه در محل ساختمان ستادي این شرکت برگزار شد.

اولین کارگروه مدیریت سبز در شرکت برق منطقه‌ای تهران با هدف تبیین اقدامات مدیریت سبز در سازمان به استناد ماده ۱۹۰ قانون پنج¬ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران، در محل سالن پژوهش سه ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری برق منطقه‌ای تهران(تابش)، اولین کارگروه مدیریت سبز در شرکت برق منطقه‌ای تهران در راستای آشنایی با نظام مدیریت سبز، قوانین و اقدامات لازم و ضروری در این زمینه، تبیین اقدامات مدیریت سبز در سازمان به استناد ماده ۱۹۰ قانون پنج­ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران و با حضور اعضای کارگروه مدیریت سازمان، ۱۱ خرداد ماه در محل ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.
بنابراین گزارش “مهدی پور” مجری مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE، در این خصوص تشریح کرد: با توجه به ابلاغ مدیر کل سازمان حفاظت از محیط زیست و مدیر کل HSE شرکت توانیر در رابطه با اجرای بند “ز” ماده ۳۸ قانون ششم توسعه و لزوم حضور همه شرکت­ها در طرح خوداظهاری شاخص‌های مدیریت سبز برای کسب امتیاز جشنواره شهید رجایی، جلسه‌ای با حضور اعضای کارگروه مدیریت سبز شرکت در محل پژوهش ۳ ساختمان ستادی برگزار شد؛ که طی آن ضمن ارائه توضیحاتی در مورد آیین نامه اجرایی مدیریت سبز، اظهارنامه ارسالی سازمان حفاظت از محیط زیست، مراحل پیاده- سازی این سیستم درشرکت، تشریح و بر مشارکت کلیه واحدها در پیاده سازی و تحقق اهداف محیط زیستی تأکید شد.

نیروگاهیان

وی با اشاره به اهمیت موضوع ارتقاء دانش و فرهنگ محیط زیستی در سطح جامعه و حفاظت از منابع تجدید ناپذیر در جهت توسعه پایدار از این طریق گفت: از دیگر اهداف کارگروه مدیریت سبز در شرکت برق منطقه‌ای تهران می توان به مواردی مانند بررسی بند”ز” ماده (۳۸) برنامه ششم توسعه، بررسی دستورالعمل و راهنمایی اجرای آیین نامه نظام مدیریت سبز، راهنمای پیاده سازی سیستم و چگونگی هماهنگی واحدها برای تکمیل اظهارنامه­های مرتبط و الزامات شاخص­های ۶گانه مدیریت سبز (مدیریت بر مصرف انرژی، آب، سوخت وسایل نقلیه، مدیریت پسماندعادی، ساختمان و تجهیزات و آموزش و فرهنگ سازی اشاره کرد.
شایان ذکر است، در ادامه جلسه اعضا ضمن بیان دیدگاه­ها در مورد موضوع‌های طرح شده، گزارش خود را نسبت به اقدامات صورت گرفته محیط زیستی تاکنون ارائه دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26908

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.