6

برگزاری دوره آموزشی اصول مهارتهای سرپرستی در توزیع برق آذربایجان غربی

  • کد خبر : 13559
  • 17 دی 1398 - 11:17
برگزاری دوره آموزشی اصول مهارتهای سرپرستی در توزیع برق آذربایجان غربی

 دوره آموزشی اصول سرپرستی و مبانی مدیریت برای مدیران و سرپرستان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، سطح سرپرستی در کنار سطوح عالی و میانی از سطح مدیریت در هر […]

 دوره آموزشی اصول سرپرستی و مبانی مدیریت برای مدیران و سرپرستان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، سطح سرپرستی در کنار سطوح عالی و میانی از سطح مدیریت در هر سازمانی است و مدیران این سطح به مدیران عملیاتی معروف هستند که ارتباط مستقیم با نیروهای صف و اجرایی دارند.

از سرفصل های اصلی مطرح شده دراین دوره آموزشی می توان به تعریف اصول سرپرستی، نقش و جایگاه سرپرستان در سازمان، وظایف سرپرستان اشاره کرد.

ارتقاء دانش و مهارت های اجرایی سرپرستان و بهبود عملکرد آنها، هدف اصلی حضور در دوره آموزشی اصول سرپرستی می باشد.

اصول سرپرستی ، اصول اساسی هستند که به مدیر کمک می کنند تا رابطه سازنده ای با کارکنان برقرار کند، اصول سرپرستی با تاکید و تمرکز بر عملکرد به جای شخص و تمرکز بر آینده تلاش دارد شیوه های مدیریت را بهبود داده و منجر به افزایش کارایی و اثربخشی در سازمان شود.

با توجه به اینکه مدیران عملیاتی بازوان اجرایی استراتژی های سازمان هستند، توجه به ارتقای مهارت های این مدیران می تواند منجر به دستیابی بهتر و آسان تر به اهداف استراتژیک سازمان شود.

یکی اقدامات راهبردی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر اساس برنامه استراتژیک این شرکت افزایش سرانه آموزشی مدیران و کارکنان آن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13559

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.