3

برگزاری دومین جلسه ی ویدئوکنفرانس مدیران صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با وزیر نیرو

  • کد خبر : 29693
  • 06 مرداد 1399 - 14:27
برگزاری دومین جلسه ی ویدئوکنفرانس مدیران صنعت آب و برق آذربایجان شرقی با وزیر نیرو
وزیر نیرو با بيان اينكه موفقيت پويش هرهفته الف_ب_ ايران مستلزم تلاش و همكاري كليه ي فعالان است، افزود: براي موفقيت اين پويش در عرصه ي سازوكارها، بايد افراد و همكاران آشنا به سازوكارها را درگير اين كار بكنيم و در هر شركت يك نفر به عنوان رابط معرفي شود.

دومین جلسه ی ویدئوکنفرانس مدیران صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران روابط عمومی این شرکت ها به میزبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وزیر نیرو در این جلسه با تأکید بر پیشبرد اهداف و برنامه های سازوکاری، دوشادوش برنامه های ساخت و سازی، سال جاری را سالی مهم در پایه گذاری و اجرایی کردن اصول و فرایندهای مربوطه برشمرد و بر اجرا، پایش و نظارت بر این هم تأکید کرد.
رضا اردکانیان جلب رضایت مردم و مسئولان کشور و خدا قوت مقام معظم رهبری را بزرگترین دستاورد ارزنده ی مدیران صنعت آب و برق دانست.

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه موفقیت پویش هرهفته الف_ب_ ایران مستلزم تلاش و همکاری کلیه ی فعالان است، افزود: برای موفقیت این پویش در عرصه ی سازوکارها، باید افراد و همکاران آشنا به سازوکارها را درگیر این کار بکنیم و در هر شرکت یک نفر به عنوان رابط معرفی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29693

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.