2

برگزاری آزمون الکترونیکی مانور پست با استفاده از نرم افزار سیمولاتور پست

  • کد خبر : 19773
  • 26 اسفند 1398 - 20:03
برگزاری آزمون الکترونیکی مانور پست با استفاده از نرم افزار سیمولاتور پست

آزمون الکترونیکی مانور پست های انتقال و فوق توزیع با استفاده از نرم افزار سیمولاتور بر اساس سناریوهای از قبل تعیین شده، برای اپراتورهای معاونت بهره برداری در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد.   بیشتر بخوانید درخواست کارکنان شرکتی نیروگاه‌ها برای به تعویق افتادن آزمون سطح بندی آزمون خود راه انداز واحد‌های نیروگاه […]

آزمون الکترونیکی مانور پست های انتقال و فوق توزیع با استفاده از نرم افزار سیمولاتور بر اساس سناریوهای از قبل تعیین شده، برای اپراتورهای معاونت بهره برداری در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان این آزمون که در بهمن ماه و قبل از شیوع ویروس کرونا به مدت ۱۰ روز در امور انتقال مرکز و غرب و امور انتقال شرق و با همکاری ادارات بهره برداری و دفتر فنی انتقال برگزار شد هر اپراتور توسط دستورات صادر شده توسط نرم افزار، سناریوی کار در حالت عادی و حالت حادثه را انجام و نرم افزار به صورت هوشمند عملکرد اپراتورها را ارزیابی و ثبت نمود.

همچنین گزارش کارکرد هر اپراتور به صورت متن و فیلم تهیه شده و اقدامات مانوری همانند رعایت دستورالعمل های بهره برداری، رعایت اینترلاک ها ،تکمیل فرم های ایمنی ، استفاده صحیح از کارت های ایمنی، هماهنگی با دیسپاچینگ و اقدامات کنترلی دیگر، درکارنامه هر شخص مشخص گردید .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19773

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.