3

برگزاری جلسه رایزنی ایران و قطر برای همکاری در جام جهانی ۲۰۲۲

  • کد خبر : 74928
  • 23 فروردین 1401 - 19:47
برگزاری جلسه رایزنی ایران و قطر برای همکاری در جام جهانی ۲۰۲۲
مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل در این جلسه، متعاقب جلسه 14 اسفند در حضور معاون اول رئیس جمهور، رئوس برنامه تدوین شده با همکاری تمامی دستگاه‌ها را تشریح کرد.

جلسه رایزنی دو کشور ایران و قطر برای همکاری در جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور مسئولان مربوطه در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدعلی فرحناکیان” مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل به عنوان دبیر ایرانی کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر به نمایندگی از “علی‌اکبر محرابیان” رئیس ایرانی کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در جلسه هماهنگی که با حضور نمایندگان ارشد دستگاه‌های مختلف در جزیره کیش برگزار شد،  با اشاره به سابقه روابط دوستانه دو کشور، اهم مسائل موجود که نیازمند رایزنی با طرف قطری و رسیدن به راه‌حل مشترک برای دستیابی به اهداف بهره‌گیری حداکثری کشور از جام جهانی قطر و همکاری با این کشور را طرح کرد.

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل در این جلسه، متعاقب جلسه ۱۴ اسفند در حضور معاون اول رئیس جمهور، رئوس برنامه تدوین شده با همکاری تمامی دستگاه‌ها را تشریح کرد.

 

 

نیروگاهیان

فرحناکیان در ادامه با بیان اهمیت فعالیت هماهنگ دستگاه‌های مختلف و اینکه توفیق در رسیدن به اهداف اصلی تعیین شده منوط به همکاری بین دستگاه‌ها و حرکت جهادی همه سازمان‌هاست، یادآور شد: لازمه دستیابی به اهداف تکمیل تمامی فعالیت‌ها به صورت یک پازل است که باید در این راستا گام‌های لازم برداشته شود.

در ادامه نمایندگان دستگاه‌های مختلف به بیان نظرات خود پرداخته و در انتها وزیر راه و شهرسازی ایران جمع بندی لازم از مفاد مباحث مطرح شده را در جلسه ارائه کرد.

این گزارش می‌افزاید، برای هماهنگی بین کشورهای همسایه ایران و قطر و همکاری دو کشور در زمینه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیرو مذاکرات تلفنی هفته پیش روسای دو کشور ایران و قطر، کیش میزبان وزیر راه قطر بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=74928
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.