2

برگزاری دوره آموزشی «نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری»

  • کد خبر : 121081
  • 10 بهمن 1402 - 13:40
برگزاری دوره آموزشی «نظام‌نامه چرخه مدیریت  بهره‌وری»
در اين نشست، مرتضی بخشایش، مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و نوسازی اداری وزارت نیرو و دبیر کمیته بهره‌وری این وزارتخانه با اشاره به بند اول سیاست‌های کلی برنامه پنج ساله هفتم ابلاغی مقام معظم رهبری، بر لزوم همکاری مستمر با سازمان ملی بهره‌وری ایران تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، به منظور توانمندسازی دبیران کمیته بهره‌وری شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مدیریت منابع آب ایران روز شنبه (مورخ ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) دوره آموزشی «نظامنامه چرخه مدیریت بهره‌وری» در محل آن شرکت توسط داود شیشه‌بری، مدرس ذیصلاح سازمان ملی بهره‌وری ایران برای دبیران کمیته‌ها و کارگروه‌های بهره‌وری شرکت مدیریت مادرتخصصی منابع آب ایران و شرکت‌های تابعه به صورت حضوری و برخط ارائه گردید.

در این نشست، مرتضی بخشایش، مدیرکل دفتر مدیریت بهره‌وری و نوسازی اداری وزارت نیرو و دبیر کمیته بهره‌وری این وزارتخانه با اشاره به بند اول سیاست‌های کلی برنامه پنج ساله هفتم ابلاغی مقام معظم رهبری، بر لزوم همکاری مستمر با سازمان ملی بهره‌وری ایران تاکید کرد.

وی برگزاری این گونه جلسات را با هدف اشتراک‌گذاری و تسهیم تجارب در حوزه بهره‌وری و ترویج فرهنگ‌سازی بهره‌وری در بخش آب با استمرار رویداد نوآوری بهره‌ور در بخش آب را بسیار تاثیرگذار دانست و ضمن اشاره به پایگاه تجارب صنعت آب و برق با بیش از ۵۶۰ تجربه که بیش از ۱۰۰ تجربه مربوط به بخش آب کشور است، مستندسازی تجارب بهره‌‌وری در بخش آب کشور را ضروری دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121081

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.