4

برگزاری رزمایش «مدیریت بحران آب و برق جنوب غرب کشور» به میزبانی استان ایلام

  • کد خبر : 7746
  • 09 مهر 1398 - 14:36
برگزاری رزمایش «مدیریت بحران آب و برق جنوب غرب کشور» به میزبانی استان ایلام

برگزاری رزمایش «مدیریت بحران آب و برق جنوب غرب کشور» به میزبانی استان ایلام رزمایش «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور» با حضور چهار استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان در محل سد و نیروگاه سیمره برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس […]

برگزاری رزمایش «مدیریت بحران آب و برق جنوب غرب کشور» به میزبانی استان ایلام

رزمایش «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور» با حضور چهار استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان در محل سد و نیروگاه سیمره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، رزمایش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور با حضور چهار استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان در محل سد و نیروگاه سیمره در حال برگزاری است.

مظاهری رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان ایلام صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش تمرینی آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق با حضور چهار استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان از امروز تا فردا برگزار شده است.

وی افزود: این رزمایش در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو و با هدف هماهنگی و تمرین شرایط بحرانی اجرایی می‌شود.

رئیس شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان ایلام با بیان اینکه حفاظت از زیر ساخت‌های حیاتی در مواقع بحران و حساس و استمرار خدامت ضروری از اهداف برگزاری این رزمایش است، تصریح کرد: اجرای این مانور به تقویت نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق در مواقع ضروری کمک خواهد کرد.

مظاهری یادآور شد: انجام مانورهای مشترک با استان‌های دیگر باعث هم افزایی دانشی و افزایش آمادگی نیروها در شرایط حساس و بحرانی و همچنین استفاده از توان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو دراستان‌های هم جوار می‌شود.

وی با مهم دانستن نقش آموزش در مقابله موثر با شرایط ضروری خاطرنشان کرد: در این راستا کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف مانند چگونگی پیشگیری و کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی، مدیریت بحران، بهداشت و تدوین سناریوهای عملیاتی برای کنترل حوادث، تمرین مانور و شبیه‌سازی در زمینه حوادث برگزار می‌شود.

در این رزمایش تجهیزات و ماشین آلات شرکت‌های حوزه صنعت آب و برق که برای شرایط بحرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند در محل استقرار یافته اند.

گفتنی است، ارزیابی کمی و کیفی این رزمایش توسط ناظران معرفی شده از سوی وزارت نیرو انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7746

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.