1
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو تاکید کرد:

برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه آب و برق گامی در ارتقای بهره‌وری

  • کد خبر : 129646
  • 04 اردیبهشت 1403 - 9:35
برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه آب و برق گامی در ارتقای بهره‌وری
مریم کارگرنجفی" معاون وزیر نیرو برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه آب و برق با هدف شناسایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را از عوامل تاثيرگذار بر ارتقای بهره‌وری بخش‌های آب و برق عنوان کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، “مریم کارگرنجفی” معاون وزیر نیرو برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه آب و برق با هدف شناسایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را از عوامل تاثیرگذار بر ارتقای بهره‌وری بخش‌های آب و برق عنوان کرد.

به منظور اجرایی کردن تفاهم‌نامه سه جانبه در حوزه بهره‌وری آب، جلسه مشترکی با حضور “مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو، “میرسامان پیشوایی” رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و “میثم فرج الهی” سرپرست مرکز طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و نیز نمایندگان شرکت‌های مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران و مهندسی آب و فاضلاب کشور و موسسه تحقیقات آب، با هدف اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه و برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در بخش آب در محل وزارت نیرو برگزار شد.

کارگرنجفی در این نشست، آمادگی وزارت نیرو جهت شرکت در نمایشگاه ایران بهره‌ور به منظور نمایش هرچه بهتر اقدامات و طرح‌های انجام شده در وزارت نیرو و شرکت‌های زیرمجموعه در حوزه بهره وری آب و برق را اعلام کرد.

وی برگزاری رویدادهایی همانند رویداد نوآوری بهره ور در حوزه آب و برق با هدف شناسایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را از عوامل تاثیرگذار بر ارتقای بهره‌وری بخش‌های آب و برق برشمرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129646

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.