2

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی طرح تهیه ضوابط و معیارهای فنی صنعت آب کشور

  • کد خبر : 78069
  • 08 خرداد 1401 - 21:41
برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی طرح تهیه ضوابط و معیارهای فنی صنعت آب کشور
در ابتدای نشست "جواد  حاجیانی" نماینده مجری طرح تهیه ضوابط و معیارهای فنی صنعت آب کشور، برخی از اقدامات شاخص صورت‌گرفته در سال گذشته از جمله برگزاری 10 وبینار آموزشی تخصصی، تهیه و ابلاغ شیوه‌نامه نحوه واگذاری خدمات به مشاوران در قالب صورتجلسه کمیته فنی با ملاحظه شرایط طرح و تجارب قبلی را تشریح کرد.

نخستین نشست هم‌اندیشی کمیته‌های تخصصی و کمیته فنی طرح تهیه ضوابط و معیارهای فنی صنعت آب کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این جلسه روسا و دبیران کمیته‌های تخصصی «مهندسی رودخانه و سواحل»، «آبیاری و زهکشی»، «سد و تونل‌های انتقال»، «نیروگاه‌های برقابی»، «مدیریت منابع آب»، «اجتماعی»، «آب»، «فاضلاب»، «اقتصادی»، «محیط‌‌ زیست»، «اقتصادی» و «نظام فنی، اجرایی و بهره برداری» حضور داشتند و به همراه اعضای کمیته فنی استانداردهای آب و آبفا و با حضور معاون امور نظام فنی، اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص ارتقای بهبود، عملکرد و نیز رفع چالش‌های طرح تهیه ضوابط و معیارهای فنی صنعت آب کشور، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

 

نیروگاهیان

در ابتدای نشست “جواد  حاجیانی” نماینده مجری طرح تهیه ضوابط و معیارهای فنی صنعت آب کشور، برخی از اقدامات شاخص صورت‌گرفته در سال گذشته از جمله برگزاری ۱۰ وبینار آموزشی تخصصی، تهیه و ابلاغ شیوه‌نامه نحوه واگذاری خدمات به مشاوران در قالب صورتجلسه کمیته فنی با ملاحظه شرایط طرح و تجارب قبلی را تشریح کرد.
در ادامه، روسای کمیته‌های تخصصی و نیز اعضای کمیته فنی به ارائه پیشنهادات و نکتهنظرات و راهکارهای مربوطه برای بهبود عملکرد طرح پرداختند.
از جمله موارد مطرح شده در این جلسه، افزایش تعاملات با سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تامین نیاز واقعی اعتباری طرح، آگاهی از ملاحظات مدنظر سازمان در جریان تصویب موافقت‌نامه، تسریع در ابلاغ ضوابط و معیارهای فنی ارسالی به سازمان مذکور، تشکیل کارگروه تامین منابع مالی طرح تهیه ضوابط و معیارهای فنی صنعت آب کشور و غیره بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=78069
  • نویسنده : مهتاب علی‌بخشی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.