6

برگزاری وبینار تخصصی سامانه‌های خورشیدی مشترکین

  • کد خبر : 30546
  • 21 مرداد 1399 - 21:11
برگزاری وبینار تخصصی سامانه‌های خورشیدی مشترکین
اولین رویداد برخط آموزشی تخصصی سامانه‌های خورشیدی مشترکین با همکاری شرکت توانیر و وزارت نیرو، با سخنرانی محمدساتکین، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر بهره وری برق (ساتبا) و رجبی مشهدی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق کشور در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۲، ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌گردد.

اولین رویداد برخط آموزشی تخصصی سامانه‌های خورشیدی مشترکین توسط شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با سخنرانی معاون وزیر نیرو و معاون توانیر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۲، ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌گردد. برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از سرویس انرژی‌های تجدیدپذیر برق نیوز، مدیر دفتر بازار برق با اعلام این خبر به برق نیوز گفت: اولین رویداد برخط آموزشی تخصصی سامانه‌های خورشیدی مشترکین با همکاری شرکت توانیر و وزارت نیرو، با سخنرانی محمدساتکین، معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر بهره وری برق (ساتبا) و رجبی مشهدی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق کشور در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۲، ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌گردد.

مهدی مرزبانی در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط کرونا در کشور این سمینار بصورت وبینار چندساعته با سخنرانی‌های مقامات ارشد آغاز و برگزار خواهد شد. در این گردهمایی مجازی علاوه بر مدیران و کارشناسان بخش تجدیدپذیر این استان، معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور نیز حضور دارند.

وی در پایان گفت: این وبینار تحصصی از ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌گردد و از طریق لینک زیر در دسترس می‌باشد. متقاضایان می‌توانند با مراجعه به این لینک در این وبینار بصورت رایگان حضور داشته باشند.
webinar.modaf.ir/BazarKEDC

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30546

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.