2
به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل ساتبا:

برگزاری کارگاه آموزشی کد شبکه نیروگاه‌های تجدیدپذیر

  • کد خبر : 65375
  • 15 آذر 1400 - 18:38
برگزاری کارگاه آموزشی کد شبکه نیروگاه‌های تجدیدپذیر
درادامه همکاری های دفتر ارزیابی فنی، اقتصادی و زیست محیطی و دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل ساتبا با سازمان همکاری‌های بین‌المللی آلمان GIZ، سومین کارگاه آموزشی کدشبکه، به موضوعات کلیدی کدشبکه برای اتصال نیروگاه های تجدیدپذیر در سطح ولتاژ فوق توزیع و انتقال پرداخت.

سومین دوره آموزشی از مجموعه دوره های آموزشی کد شبکه در نیروگاه های تجدیدپذیر با عنوان اتصال به شبکه در سطح ولتاژ فوق توزیع و انتقال، در ۹ و ۱۰ آذر ماه با حضور متخصصین این حوزه به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ساتبا: درادامه همکاری های دفتر ارزیابی فنی، اقتصادی و زیست محیطی و دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل ساتبا با سازمان همکاری‌های بین‌المللی آلمان GIZ، سومین کارگاه آموزشی کدشبکه، به موضوعات کلیدی کدشبکه برای اتصال نیروگاه های تجدیدپذیر در سطح ولتاژ فوق توزیع و انتقال پرداخت.
پیرو اطلاعیه منتشر شده سازمان ساتبا، مباحث اصلی این کارگاه آموزشی شامل مباحث و الزامات شبکه برای اتصال نیروگاه های تجدیدپذیر در سطح ولتاژ فوق توزیع و انتقال بود. بررسی چگونگی انجام مطالعات فنی شبکه و اقدامات لازم در بهره برداری از آن شبکه از دیگر مواردی بود که در طی این کارگاه آموزشی دو روزه به آنها پرداخته شد.

 

نیروگاهیان

به گفته آقای مهندس فرشاد یحیی زاده: در این دوره تخصصی بیش از ۴۰ نفر از متخصصین مهندسی برق قدرت از وزارت نیرو، شرکت توانیر، شرکت مدیریت شبکه برق ایران، شرکت‌های برق منطقه ای، ساتبا، اساتید دانشگاه‌ها، متخصصین بخش خصوصی حضور داشتند که همچون دوره های پیش با استقبال خوبی مواجه بود.
همچنین این گزارش می افزاید که، هماهنگی های لازم برای ادامه این دورها و ارائه تجربیات جهت ارتقا دانش متخصصین آن در نیمه چهارم سال ۱۴۰۰ و حتی در سال ۱۴۰۱ نیز انجام شده که متعاقبا در همین وبسایت اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=65375
  • ارسال توسط :
  • منبع : دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ساتبا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.