8

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سازمان اوقاف کشور در کرمانشاه افتتاح می شود

  • کد خبر : 33947
  • 24 مهر 1399 - 18:51
بزرگترین نیروگاه خورشیدی سازمان اوقاف کشور در کرمانشاه افتتاح می شود
در هفته وقف نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی انرژی خورشیدی در ۱۰ بقعه و موقوفه سطح استان، باغ دیم در اراضی امامزاده حسین (ع) شهرستان سنقر که به روش تکنولوژی واترباکس،مجتمع اداری- تجاری نور از رقبات موقوفه کوثر اهل بیت(ع) به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه در استان کرمانشاه گفت: در هفته وقف نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی انرژی خورشیدی در ۱۰ بقعه و موقوفه در سطح استان، به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان امروز در نشست‌خبری که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، اظهارکرد: رسانه‌ها برای نهادینه‌کردن فرهنگ وقف در جامعه به خوبی ورود کرده اند و امیدواریم در افزایش آگاهی‌ مردم و اهمیت پرداختن به وقف اثرگذار بوده باشد .

وی خاطر نشان کرد: وقف یک سنت حسنه جاری است و تمامی افراد جامعه می توانند در آن به نوعی سهیم باشند تا بتوانیم از طریق نیات واقفین به نیازمندان جامعه کمک و یاری برسانیم.

نیروگاهیان

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان و از محل درآمد موقوفات۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندانی که شناسایی شده اند توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اوقاف کرمانشاه نیز همانند بقیه ارگان ها از ابتدای شیوع کرونا با برگزاری رزمایش‌های مومنانه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا کمک و یاری رسانند و تاکنون نیز این برنامه ها ادامه دارد.

صالحی با اشاره به آغاز هفته وقف اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برگزاری یازده کرسی تلاوت و ویژه‌ برنامه‌هایی در بقاع متبرکه استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری نشست تخصصی وقف با حضور استاندار کرمانشاه، برگزاری همایش یاوران وقف به صورت کشوری و از طریق ویدئوکنفرانس، اجرای طرح دستهای مهربانی، اجرای طرح مهرتندرستی با حضور پزشکان و کادر درمان در مناطق‌حاشیه‌نشین، برپایی ایستگاه‌های همه واقف‌باشیم، تجلیل از مدافعان سلامت و غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه از مهمترین برنامه های قابل اجرا در هفته وقف در استان خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: در هفته وقف نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی انرژی خورشیدی در ۱۰ بقعه و موقوفه سطح استان، باغ دیم در اراضی امامزاده حسین (ع) شهرستان سنقر که به روش تکنولوژی واترباکس،مجتمع اداری- تجاری نور از رقبات موقوفه کوثر اهل بیت(ع) به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33947

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.