1

بزرگترین نیروگاه سیستان و بلوچستان گازرسانی شد

  • کد خبر : 131042
  • 23 اردیبهشت 1403 - 9:24
بزرگترین نیروگاه سیستان و بلوچستان گازرسانی شد
طرح‌های گازرسانی در سیستان و بلوچستان با نگاه ویژه دولت سیزدهم در حالی شتاب گرفته که تنها در سال گذشته علاوه بر بهره‌مندی ۶ شهر و ۳۱ روستای این استان، نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار به‌عنوان بزرگترین نیروگاه این خطه گازرسانی شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت_ پاد، طرح‌های گازرسانی در سیستان و بلوچستان با نگاه ویژه دولت سیزدهم در حالی شتاب گرفته که تنها در سال گذشته علاوه بر بهره‌مندی ۶ شهر و ۳۱ روستای این استان، نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار به‌عنوان بزرگترین نیروگاه این خطه گازرسانی شد.

محمدرضا میرشکاری افزود: سال گذشته اقدامات مهمی در زمینه انجام طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛ به طوریکه با اجرای بیش از یک‌هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، ۶ شهر و ۳۱ روستا گازدار و با نصب ۲۱ هزار علمک بیش از ۲۲ هزار مشترک دیگر از این موهبت الهی بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: این شرکت در راستای وظیفه ذاتی خود، طرح‌های دیگری را جهت گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲ آغاز کرده که گازرسانی به ۱۳شهر دیگر بخشی از آنهاست که توسط این شرکت و همکاری شرکت‌های گازهای استانی خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد تحت عنوان استان معین در حال اجراست.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131042

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.