4

بسکت های بویلر واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه اصفهان پس از ۱۴ سال تعویض شد

  • کد خبر : 4696
  • 16 اردیبهشت 1398 - 23:07
بسکت های بویلر واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه اصفهان پس از ۱۴ سال تعویض شد

در عملیات تعمیرات دوره ای واحد دوم بخار ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه اصفهان که در اردیبهشت ماه سال جاری درحال انجام است، بسکتهای سرد ژونگستروم های شماره ۱و۲ بویلر پس از ۱۴ سال در حال تعویض می باشد. ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، نکته قابل توجه و مهم عملیات مذکور، این است […]

در عملیات تعمیرات دوره ای واحد دوم بخار ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه اصفهان که در اردیبهشت ماه سال جاری درحال انجام است، بسکتهای سرد ژونگستروم های شماره ۱و۲ بویلر پس از ۱۴ سال در حال تعویض می باشد.

​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، نکته قابل توجه و مهم عملیات مذکور، این است که بیش از نیمی از این سالها  بویلر بصورت تک سوخت مازوت و یا  دوسوخت گاز و مازوت مورد بهره برداری قرار می گرفته است لذا می توان گفت این مدت زمان استفاده  از بسکتهای سرد ژونگسترومهای بویلر، یک رکورد بی سابقه نسبت به واحدهای نیروگاهی مشابه می باشد و این  نشان از تخصص، تعهد، دلسوزی، ریسک پذیری منطقی، دانش و آگاهی متخصصان حال و گذشته شرکت مدیریت تولید برق اصفهان است که با توجه به شرایط متفاوت  اقتصادی در زمانهای مختلف، نهایت تلاش وکوشش خود را جهت حفظ و نگهداری و تعمیرات واحدها ی نیروگاه اصفهان انجام داده اند. (شرکت تولید نیروی برق حرارتی)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=4696

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.