2

“بمپنا” رونمایی کرد

  • کد خبر : 20468
  • 13 فروردین 1399 - 12:36
“بمپنا” رونمایی کرد

شرکت تولید برق عسلویه مپنا از بهره برداری از واحد یک بخش بخار این شرکت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش بورس نیوز، شرکت تولید برق عسلویه مپنا از بهره برداری از پروژه جدید خبر داد. بر این اساس، این شرکت اعلام کرد؛ شرکت تولید برق عسلویه مپنا به همت نیرو‌های […]

شرکت تولید برق عسلویه مپنا از بهره برداری از واحد یک بخش بخار این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش بورس نیوز، شرکت تولید برق عسلویه مپنا از بهره برداری از پروژه جدید خبر داد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد؛ شرکت تولید برق عسلویه مپنا به همت نیرو‌های توانمند و ظرفیت‌های فنی ارزشمند موجود در گروه مپنا و علیرغم مضایق مالی موفق به سنکرون اولین واحد از سه واحد بخش بخار نیروگاه در تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ شد.

 

نیروگاهیان

بدین ترتیب، به ظرفیت تولید برق نیروگاه معادل ۱۵۹ مگاوات افزوده شد. همچنین، پیش بینی می‌شود که عملیات بهره برداری و تحصیل درآمد فروش برق از اولین واحد بخش بخار احتمالاً در اوایل خرداد ماه سال جاری آغاز شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20468

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.