6

بهبود ذخایر آب مقطر با تعمیر استارت بویلر در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 34726
  • 12 آبان 1399 - 8:18
بهبود ذخایر آب مقطر با تعمیر استارت بویلر در نیروگاه رامین اهواز
وظیفه تولید آب مقطر مورد نیاز واحد‌های نیروگاهی و تأمین بخار راه انداز واحد‌های اصلی بر عهده استارت بویلر فاز یک و ۲ این نیروگاه است.

رئیس اداره استارت بویلر فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز با اشاره به رفع مشکل فنی استارت بویلر گفت: ذخایر آب مقطر و پایداری تولید برق در این نیروگاه بهبود یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم صفار رئیس اداره استارت بویلر فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز با بیان اینکه وظیفه تولید آب مقطر مورد نیاز واحد‌های نیروگاهی و تأمین بخار راه انداز واحد‌های اصلی بر عهده استارت بویلر فاز یک و ۲ این نیروگاه است، گفت: با رفع مشکلات فنی این بخش، ذخایر آب مقطر و تقویت روند پایداری تولید برق بهبود یافت.

او با اشاره به کاهش مصرف انرژی برق در فصل پاییز افزود: پس از گذر از پیک تابستان نسبت به خروج استارت بویلر از مدار و انجام تعمیرات فنی و تخصصی در این بخش اقدام کردیم.

نیروگاهیان

صفار اقدامات انجام گرفته بر روی استارت بویلر فاز یک و ۲ را شامل تعویض والو کلکتور بخار به واحد اصلی نیروگاه، تعویض زانویی کندانسه اپراتور شماره یک و ۴، جوشکاری مسیر بخار بویلر، تعویض مسیر هیتر شماره یک، تعویض والو فید پمپ، جوشکاری مسیر کندانسات اپراتور شماره ۲ و درین اپراتور شماره ۳ و همچنین کار بر روی پمپ آب مقطر و فید پمپ عنوان کرد.

به گفته رئیس اداره استارت بویلر فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز، سرویس رگلاتور‌ها و نیز کار بر روی مشعل‌های یک و ۲ از جمله اقدامات تعمیراتی در بخش ابزار دقیق استارت بویلر به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=34726

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.