2

بهره‌برداری از پروژه پست و خط برق ۱۳۲ کیلوولت شهرستان مُهر در استان فارس

  • کد خبر : 96324
  • 17 بهمن 1401 - 0:10
بهره‌برداری از پروژه پست و خط برق ۱۳۲ کیلوولت شهرستان مُهر در استان فارس
"آرش کردی" مدیرعامل شرکت توانیر در مراسم بهره‌برداری از این پروژه پست و خط، موفقیت و رسیدن به اهداف تعیین شده در صنعت برق را مستلزم همسویی همه مدیران دانست و تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این مجموعه بسیار خطیر و مستمر است و وفقه بردار نیست.

با حضور مدیرعامل شرکت توانیر مراسم بهره‌برداری از پست و خط ۱۳۲ کیلوولت شهرستان مُهر در استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “آرش کردی” مدیرعامل شرکت توانیر در مراسم بهره‌برداری از این پروژه پست و خط، موفقیت و رسیدن به اهداف تعیین شده در صنعت برق را مستلزم همسویی همه مدیران دانست و تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این مجموعه بسیار خطیر و مستمر است و وفقه بردار نیست.
وی افزود: در روزهای ابتدایی استقرار دولت جدید، شرایط ویژه ای بر صنعت برق کشور حاکم شده بود و از آخر سال ۱۴۰۰ تا ابتدای تابستان سال جاری، خدمات مجموعه برق کشور به نحو مطلوب و با ایجاد اعتماد مناسبی بین عموم مردم ارائه شد که نشان از قدرت و قوت منابع انسانی و فرصت شناسی در صنعت برق است.
مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف در شهرک‌های صنعتی برای عبور از شرایط زمستانی در دستور کار قرار گرفته است.

 

نیروگاهیان

کردی بر لزوم هم افزایی همه دستگاه‌ها برای عبور از دوره اوج مصرف زمستان تاکید و افزود: تدابیر ویژه شرکت توانیر برای استمرار تامین برق خانگی در موج سرما و عبور از پیک دو تا سه هفته‌ای زمستان، با مدیریت بار در شهرک‌های صنعتی، صنایع بالای یک مگاوات و چاه‌های کشاورزی و… عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: این ایستگاه در مدت دو سال ساخته شده و پیش بینی شده است با بهره برداری از این پست، خاموشی های تابستان در مُهر به صفر نزدیک می شود.
براساس این گزارش، پست و خط ۱۳۲ کیلوولت شهرستان مُهر با اعتباری نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان احداث شده است.
گفتنی است، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر در سفر یک روزه به جنوب استان فارس همچنین از پالایشگاه معیانات گازی شهرستان مهر و منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لامرد بازدید کرد.
بازدید از کارخانه ۳۰۰ هزار تنی آلومنیویم در این شهرستان و نیروگاه ۹۲۰ مگاواتی غدیر انرژی از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر عامل شرکت توانیر به جنوب فارس بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=96324
  • نویسنده : رقیه مولایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.