6
همزمان با هفته دولت؛

بهره‌برداری از ۱۸۲پروژه توزیع برق استان مرکزی

  • کد خبر : 85055
  • 09 شهریور 1401 - 17:35
بهره‌برداری از ۱۸۲پروژه توزیع برق استان مرکزی
محمودی هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تامین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از بهره‌برداری۱۸۲ پروژه توزیع برق با اعتباری بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمود محمودی” اظهار داشت: ۴۳ پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، ۸ پروژه در آشتیان، ۳۴ پروژه در تفرش، ۱۰ پروژه در خمین، ۱۲ پروژه در خنداب، ۲۵ پروژه در دلیجان، ۴ پروژه در زرندیه، ۱۱ پروژه در ساوه، ۲ پروژه در شازند، ۷ پروژه در فراهان، ۱۱ پروژه در غرق‌آباد، ۳ پروژه در محلات و ۱۲ پروژه در کمیجان به بهره‌برداری رسید.
وی اصلاح شبکه‌های روستایی در قالب طرح بهارستان، اصلاح فیدرهای خروجی پست فوق توزیع اراک ۶ و ۸، احداث خروجی پست ۶۳ کیلوولت دودهک دلیجان و شهید والانژاد و اصلاح و احداث شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط به طول ۶۵۰ کیلومتر در نقاط مختلف استان را از جمله طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت دانست.

 

 

نیروگاهیان

وی طرح جهادی نصب و اصلاح ۱۸هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر، نصب، اصلاح و بهینه‌سازی ۳۶۵ دستگاه پست هوایی، نصب و جابه جایی ۴۷۰۰ پایه در نقاط مختلف استان را از دیگر پروژه‌ها بهره‌برداری شده در هفته دولت برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به همت دولتمردان دانست و بیان کرد: مردم باید با فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم آشنا شوند.
محمودی هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تامین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی دانست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=85055
  • نویسنده : مریم آجرلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.