3

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه صنعت برق در سیستان و بلوچستان با حضور رئیس جمهور آغاز شد/ بهره‌مندی ۱۴ هزار خانوار از نعمت برق مطمئن و پایدار در استان

  • کد خبر : 103940
  • 28 اردیبهشت 1402 - 23:27
بهره‌برداری از ۱۷ پروژه صنعت برق در سیستان و بلوچستان با حضور رئیس جمهور آغاز شد/ بهره‌مندی ۱۴ هزار خانوار از نعمت برق مطمئن و پایدار در استان
با افتتاح پروژه‌های حوزه توزیع برق با اعتباری بالغ بر 41 ميليارد تومان حدود 14 هزار خانوار اين مناطق از نعمت برق مطمئن و پايدار بهره‌مند شدند.

همزمان با سفر رئیس جمهور، بهره‌برداری از ۱۷ پروژه صنعت برق در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، خط ۱۳۲ کیلوولت پلان-جیوانی(پاکستان) با ارزش پروژه ۲۲۵۰ میلیارد ریال ، خط ۲۳۰ کیلوولت اسپکه-نیکشهر(قطعه دوم) با ارزش پروژه ۲۰۰۰ میلیارد ریال، پست ۲۳۰/۱۳۲ کیلوولت پلان با ارزش پروژه ۸۰۰ میلیارد ریال و افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و توسعه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت رمین با ارزش پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که در حوزه انتقال و فوق توزیع به بهره‌برداری رسید.

همچنین توسعه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت چاهان با ارزش پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال و اتوماسیون کردن پست ۶۳ کیلوولت گلشهر با ارزش پروژه ۸۰ میلیارد از دیگر پروژه‌های حوزه انتقال و فوق توزیع است که فردا با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش، در حوزه توزیع نیرو توسعه شبکه برق روستایی (شهرستان نیکشهر)، احداث شبکه فشار متوسط با هادی روکش‌دار جهت تعدیل فیدر دیرمان شهرستان پلان، نصب یک دستگاه بوستر (شهرستان نیکشهر)، جابه جایی پایه‌های معابر روستایی (شهرستان‌های چابهار و کنارک)، رفع افت ولتاژ روستایی (شهرستان‌های دشتیاری و نیکشهر)، تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار (شهرستان‌های نگور، چابهار و نیکشهر) و برق‌رسانی به ۵۰۰ واحد از مجموع هزار واحد مراد آباد چابهار، از جمله پروژه‌هایی است که در این سفر به بهره‌برداری رسید.

 

 

نیروگاهیان

احداث و اصلاح حدود ۸۳ کیلومتر شبکه برق، نصب ۲۶ دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از دیگر پروژه‌هایی است که افتتاح شد.

با افتتاح پروژه‌های حوزه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان حدود ۱۴ هزار خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=103940
  • نویسنده : روح‌الله حمیدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.