3

بهره‌برداری از ۲۲ طرح کلان تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر

  • کد خبر : 84352
  • 01 شهریور 1401 - 13:44
بهره‌برداری از ۲۲ طرح کلان تامین و انتقال برق در فارس و بوشهر
"یداله حقیقی" بیان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از 11 طرح در استان فارس با اعتباری معادل یکهزار و 80 میلیارد ریال خواهیم بود. این طرح‌ها در شهرستان‌های لارستان، مهر، فیروز‌آباد، زرین‌دشت، خنج، نی‌ریز و شیراز راه‌اندازی می‌شوند و اعتبار آن از محل طرح‌های ملی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از افتتاح و بهره برداری از ۲۲ طرح کلان تامین و انتقال برق در استان فارس و بوشهر هم‌زمان با هفته دولت با ارزش سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “یداله حقیقی” بیان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱ طرح در استان فارس با اعتباری معادل یکهزار و ۸۰ میلیارد ریال خواهیم بود. این طرح‌ها در شهرستان‌های لارستان، مهر، فیروز‌آباد، زرین‌دشت، خنج، نی‌ریز و شیراز راه‌اندازی می‌شوند و اعتبار آن از محل طرح‌های ملی تامین شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در راستای برق‌رسانی روستایی و توسعه پست‌ها برای تقویت شبکه و جلوگیری از افت ولتاژ و همچنین تامین برق پایدار برای مشترکان کلان و خانگی و تامین برق صنایع در استان فارس اجرا شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس تصریح کرد: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از ۱۱ طرح کلان تامین برق در استان بوشهر با صرف اعتباری معادل ۶ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی خواهیم بود.

 

 

نیروگاهیان

حقیقی اضافه کرد: این پروژه‌ها در مناطقی از دیر، دشتی، گناوه، دشتستان، میاندشت، وحدتیه و بوشهر اجرا شده‌اند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه در استان فارس و بوشهر خواهیم بود، اضافه کرد: در استان فارس عملیات اجرایی  ۱۹ طرح تامین و انتقال برق با سرمایه گذاری ۲۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های لارستان، جهرم، شیراز، خنج، قیر، کازرون و اقلید آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: در استان بوشهر نیز کلنگ عملیات اجرایی ۵ طرح بزرگ  شامل افزایش ظرفیت پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت صنعت بوشهر، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت کنگان، توسعه پست منطقه ویژه اقتصادی دیلم، اجرای خط ۴۰۰ کیلوولت بندرگاه – چغادک و احداث خط چهار مداره تلسکوپی ۲۳۰/۶۶ کیلوولت بوشهر۲ – پودر با سرمایه‌گذاری ۶ هزرا و ۲۵۰ میلیارد ریال آغار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=84352
  • نویسنده : رقیه مولایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.