4

بهره‌برداری از ۴۷ پروژه آب و فاضلاب هرمزگان در هفته دولت

  • کد خبر : 110050
  • 25 مرداد 1402 - 21:24
بهره‌برداری از ۴۷ پروژه آب و فاضلاب هرمزگان در هفته دولت
"عبدالحمید حمزه‌پور" با بیان اینکه، آبفا از ابتدای امسال به صورت ویژه برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی سرمایه‌گذاری کرده است، تصریح کرد: این برنامه‌ریزی نتایج قابل قبولی نیز در پی داشته و باعث شده است تا در آستانه آخرین ماه تابستان مشترکان شهرها و روستاهای بهره‌مند از طرح‌های توسعه‌ای با تنش آبی کمتری مواجه شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: هم‌زمان با هفته دولت و در قالب ۴۷ پروژه، از طرح‌ آبرسانی به ۱۰۷ روستا و دو شهر هرمزگان و یک پروژه فاضلاب بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالحمید حمزه‌پور” با بیان اینکه، آبفا از ابتدای امسال به صورت ویژه برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی سرمایه‌گذاری کرده است، تصریح کرد: این برنامه‌ریزی نتایج قابل قبولی نیز در پی داشته و باعث شده است تا در آستانه آخرین ماه تابستان مشترکان شهرها و روستاهای بهره‌مند از طرح‌های توسعه‌ای با تنش آبی کمتری مواجه شوند.

وی تصریح کرد: طرح توسعه‌ای آبفا در تابستان بدون وقفه در جریان است و در هفته دولت امکان بهره‌برداری از ۴۶ پروژه با بهره‌مندی ۱۰۷ روستا و دو شهر را داریم.

مدیرعامل آبفای هرمزگان در عین حال تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع آبرسانی و تاکید استاندار هرمزگان به دلیل حمایت‌های ویژه رئیس جمهور از پروژه‌های آبرسانی، تعدادی از این پروژه‌ها در نیمه دوم سال و در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

 

نیروگاهیان

حمزه‌پور اعتبار هزینه شده برای تکمیل ۴۷ پروژه آب و فاضلاب را  ۱۶ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: جمعیتی بالغ بر ۲۸۱ هزار نفر در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، جاسک، رودان، حاجی‌آباد، بستک، خمیر، پارسیان، بشاگرد، قشم و سیریک از اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=110050
  • نویسنده : خلیل بزرگمهر
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.