5
عملکرد صنعت آب و برق در دومین سال فعالیت دولت-30

بهره‌برداری از ۵۹۴ پروژه توزیع برق در استان زنجان

  • کد خبر : 110780
  • 05 شهریور 1402 - 1:34
بهره‌برداری از ۵۹۴ پروژه توزیع برق در استان زنجان
پیام جوادی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: توسعه، اقتدار و سرافرازی میهن عزیزمان مسیر روشنی بود که این شهیدان بزرگوار در این راه خون خود را تقدیم انقلاب کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افتتاح ۵۹۴ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۱۴۲۲ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، پیام جوادی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: توسعه، اقتدار و سرافرازی میهن عزیزمان مسیر روشنی بود که این شهیدان بزرگوار در این راه خون خود را تقدیم انقلاب کردند.
جوادی با بیان‌ این‌که این پروژه‌ها در فاصله زمانی از ابتدای سال تاکنون اجرا و آماده بهره‌برداری شده‌اند، گفت: اجرای ۵۹۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۴۲۲ میلیارد ریال در بازه زمانی کمتر از ۶ماه به همت شبانه‌روزی همکاران تلاشگر شرکت توزیع برق استان در بخش‌های مختلف، نشان‌گر تعهد و تخصص این عزیزان و تلاش برای آبادانی، توسعه اجتماعی و اقتصادی استان است.
جوادی افزود: ۱۹۱ پروژه اصلاح و بهسازی شبکه و تبدیل شبکه‌های مسی به کابل خود نگهدار، ۱۱۳ پروژه توسعه و احداث شبکه جهت تامین برق متقاضیان جدید و بهبود پایداری شبکه، ۲۲ پروژه احداث یا اصلاح روشنایی معابر، ۲۵۰پروژه اصلاح و بهسازی و توسعه واحداث شبکه‌های برق روستایی جهت بهبود پایداری شبکه و تامین برق متقاضیان جدید و ۱۸ پروژه پیک‌سایی اجرا شده و همزمان با هفته دولت در سال مهار تورم و رشد تولید به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان عنوان کرد: از مجموع ۵۹۴ پروژه آماده‌ی بهره‌برداری در هفته دولت، ۱۷۹ پروژه با اعتبار ۴۳۳ میلیارد ریال در شهرستان زنجان، ۸۵ پروژه با اعتبار ۳۴۲ میلیارد ریال در شهرستان خدابنده، ۵۲ پروژه با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره، ۸۳ پروژه با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال در شهرستان ابهر، ۵۱ پروژه با اعتبار ۱۱۱ میلیارد ریال در شهرستان ماهنشان، ۴۶ پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه، ۶۲ پروژه با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود و ۳۶ پروژه با اعتبار ۱۲۴ میلیارد ریال در شهرستان طارم افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=110780
  • نویسنده : علی زرگری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.