1
خدمت ماندگار از رئیس‌جمهور شهید؛

بهره‌مندی ۱۴۸ هزار نفر از جمعیت روستایی سیستان و بلوچستان از خدمات آبرسانی

  • کد خبر : 134415
  • 06 تیر 1403 - 10:55
بهره‌مندی ۱۴۸ هزار نفر از جمعیت روستایی سیستان و بلوچستان از خدمات آبرسانی
علیرضا قاسمی" در این باره بیان کرد: طی هزار روز خدمت دولت سیزدهم، برای 535 روستای استان خطوط انتقال و شبکه توزیع اجرا شده که از این تعداد، به 401 روستا با جمعیت 148 هزار نفر آبرسانی صورت گرفته است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو(پاون)، “علیرضا قاسمی” در این باره بیان کرد: طی هزار روز خدمت دولت سیزدهم، برای ۵۳۵ روستای استان خطوط انتقال و شبکه توزیع اجرا شده که از این تعداد، به ۴۰۱ روستا با جمعیت ۱۴۸ هزار نفر آبرسانی صورت گرفته است.
وی، اعتبار صرف شده برای آبرسانی به این روستاها را یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: علاوه بر این با اقداماتی شامل حفر و تجهیز چاه‌های جدید، ارتقای سیستم پمپاژ، توسعه شبکه و اجرای خطوط اضطراری ۵۳۶ روستا رفع تنش آبی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین احداث ۲ واحد تصفیه‌خانه در مجتمع‌های روستایی جنوب استان با هدف بهره‌مندی بیش از ۴۵۰ روستای شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و قصرقند از دیگر اقدامات ارزشمند و حیاتی انجام شده طی این مدت بوده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134415

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.