1

بهره‌مندی ۳۲ هزار نفر از نعمت آب شرب با اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان قزوین

  • کد خبر : 97535
  • 03 اسفند 1401 - 2:26
بهره‌مندی ۳۲ هزار نفر از نعمت آب شرب با اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان قزوین
"داراب بیرنوندی" در جلسه‌ای که با حضور ناظر عالی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو به منظور بررسی پیشرفت پروژه‌های این طرح برگزار شد، اظهار کرد: طرح جهاد آبرسانی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و این مهم با پیشرفت 37 درصدی در سطح استان، بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از پیشرفت مطلوب طرح جهاد آبرسانی در این استان خبر داد و گفت: با اتمام طرح سراسری جهاد آبرسانی، ۳۲ هزار نفر از جمعیت روستایی این استان از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “داراب بیرنوندی” در جلسه‌ای که با حضور ناظر عالی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو به منظور بررسی پیشرفت پروژه‌های این طرح برگزار شد، اظهار کرد: طرح جهاد آبرسانی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و این مهم با پیشرفت ۳۷ درصدی در سطح استان، بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

وی با اعلام این مطلب افزود: پروژه‌های جهاد آبرسانی استان قزوین شامل عملیات تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان قزوین در قالب احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران و به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) در مناطق روستایی و در مدت زمان ۳۰ ماه انجام خواهد شد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قزوین اضافه کرد: برای اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی استان اعتباری بالغ بر ۲۳۹۷ میلیارد ریال در سطح استان قزوین هزینه خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در قالب این پروژه‌ها، پنج مجتمع آبرسانی شامل الموت، ضیاآباد ۱ و ۲، ماهین، قاقازان، فارسجین، برای روستاهای هدف راه‌اندازی خواهد شد و با اجرای این پروژه‌ها ۳۲ هزار نفر از جمعیت روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=97535
  • نویسنده : محمد آذربایجانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.