3
با اجرای طرح جهاد آبرسانی محقق می‌شود؛

بهره‌مندی ۳۷۰هزار نفر در ۴۳۲ روستای محروم استان گلستان از آب شرب پایدار

  • کد خبر : 81315
  • 22 تیر 1401 - 18:44
بهره‌مندی ۳۷۰هزار نفر در ۴۳۲ روستای محروم استان گلستان از آب شرب پایدار
"ایرج حیدریان" از پروژه‌های محرومیت‌زدایی وزارت نیرو به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در سطح کشور یاد کرد و گفت: توسعه خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور به ‌ویژه روستاهای محروم و کم برخوردار استان گلستان مورد توجه دولت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با اجرای طرح جهاد آبرسانی ۳۷۰ هزار نفر از روستاییان محروم استان گلستان، از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “ایرج حیدریان” از پروژه‌های محرومیت‌زدایی وزارت نیرو به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در سطح کشور یاد کرد و گفت: توسعه خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور به ‌ویژه روستاهای محروم و کم برخوردار استان گلستان مورد توجه دولت است.

حیدریان با اشاره به اینکه از ۱۰ هزار روستای محروم کشور، ۴۳۲ روستای محروم  در قالب طرح بزرگ پروژه‌های محرومیت‌زدایی آبرسانی به استان گلستان تعلق دارد، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۱۴۵میلیارد ریال و به منظور رفع تنش آبی و تأمین آب پایدار در سطح روستاهای استان، طی مدت ۳۰ ماه اجرا می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: امیدواریم با  اجرای پروژه‌ها که در راستای محرومیت‌زدایی و در جهت توسعه و خدمات‌رسانی  مطلوب‌تر به روستاها انجام می‌گیرد شاهد افزایش شاخص برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای استان باشیم.

وی در بخش دیگری، برنامه‌هایی که در ارتباط با کاهش هدررفت آب در حوزه آب شرب تنظیم شده را احداث ۱۲۹۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع بیان کرد و افزود: بازسازی و نوسازی خط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای استان نیز در قالب طرح محرومیت‌زدایی صورت می‌گیرد که امیدواریم بتواند در هدر رفت آب شرب موثر باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=81315
  • نویسنده : ولی‌الله ساور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.